پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: دولت جمهوری اسلامی باید تمام روابط دیپلماتیک خود را با این کشور قطع و شدیدترین برخوردها را صورت دهد.

شعار سال: حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به جنایات آل سعود در حادثه منا اظهار داشت: دولت و وزارت امور خارجه کشورمان جواب دندان شکنی در ماجرای حادثه منا به آل سعود نداد.

وی افزود: آل سعود مجموعه‌ای از تفکرات شیطانی است که از طریق آمریکا و رژیم صهیونیستی اداره می‌شود و دولت باید با این قضایا به شدت برخورد کند و از مصامحه بودن کار بگذرد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات معتقد است که با توجه به خصومت‌های آل سعود با ایران دولت جمهوری اسلامی باید تمام روابط دیپلماتیک خود را با این کشور قطع و شدیدترین برخوردها را صورت دهد.

حجت الاسلام فومنی با بیان اینکه آل سعود حجاج ایرانی را در حادثه منا به شهادت رساند گفت: هیچ یک از نهادهای حقوق بشری در قضیه حادثه منا صدایشان بیرون نیامد.

وی به جنایات آل سعود در یمن نیز اشاره و تاکید کرد: مقامات آل سعودی با هدایت اسرائیل و آمریکا در یمن انسان می‌کشند و به اعتقاد من آل سعود یک رژیم یهودی مسلک و صهیونیسم است.

وی با طرح این پرسش که ما نمی‌دانیم حقوق بشر آمریکایی و غربی کجاست گفت: کشورهای اسلامی باید فکری به حال حج کنند چرا که مدیریت حرمین شریفین باید از آل سعود گرفته شود.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در پایان گفت: ما تاکنون با اذن مقام معظم رهبری در مورد جنایات و ماجراجویی‌های آل سعود رسم همسایه داری را به جا آورده‌ایم اما اگر بخواهد این رفتارها ادامه یابد منتظر اذن جهاد رهبری آل سعود را نابود خواهیم کرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 22 شهریور 1395، کد مطلب: 13950621000918:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین