پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۳۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
سید موسی خادمی استاندار لرستان در حکمی « فرناز عالی نژاد» را به عنوان معاون دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان معرفی و منصوب کرد.

شعار سال:« سید موسی خادمی»  استاندار لرستان در حکمی  « فرناز عالی نژاد» را به عنوان معاون دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان معرفی و منصوب کرد.

در متن حکم این انتصاب آمده است، با عنایت به حسن سوابق و تجارب ارزشمند شما  به موجب این ابلاغ به عنوان معاون دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان  منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با استعانت از خدای متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اندیشه های والای بنیانگذار کبیر  انقلاب اسلامی ایران و تبعیت از مقام معظم رهبری و سیاستها و خط مشی های دولت تدبیر و امید با همکاری و همفکری مجموعه مدیران و کارشناسان در جهت تحقق اهداف توسعه همه جانبه استان و انجام وظایف محوله طبق شرح وظایف مصوب (پیوست)موفق و کوشا باشید.

گفتنی است، «فرناز عالی نژاد» با ۱۶سال سابقه کار، دارای مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان ، به تاریخ: 21تیر 1399، کد خبر:948121،www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین