پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان بر ضرورت تغییر نگاه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به سرمایه‌گذاری بخش خصوص تأکید کرد.

شعار سال : امید حاجتی اظهار کرد: باید نگاه سرمایه‌گذاری در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی تغییر یابد و به این باور برسند که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در توسعه استان نقش تأثیرگذاری دارد.

وی افزود: تنها راه شکوفایی اقتصادی، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و این تفکر که سرانه مردم و وضعیت اشتغال و رفاه آنان از طریق منابع دولتی بهبود پیدا می‌کند، اشتباه است. این‌ها تنها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی و خارجی محقق می‌شوند.

حاجتی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان خوزستان در بخش سرمایه‌گذاری اظهار کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خوزستان بسیار بیشتر از 200 طرح است و باید در این راه دستگاه‌های دولتی بیشتر همکاری کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان اضافه کرد: سعی داریم دبیرخانه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خوزستان را دائمی کنیم چرا که باید در هر زمان بتوانیم اطلاعات مورد نیاز متقاضیان سرمایه‌گذاری در استان را جوابگو باشیم.

وی تصریح کرد: خوزستان از چنان ظرفیت‌هایی برخوردار است که اگر مشکل تحریم‌ها و مسائل بانکی حل شود جذب سرمایه‌گذار در آن خیلی آسان خواهد شد.

حاجتی تأکید کرد: اولویت تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید واگذاری کارها به بخش خصوصی و نیز جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی باشد.

وی با اشاره به اولویت‌های معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان گفت: این فرصت‌ها با نیم‌نگاهی به طرح‌هایی که می‌توانند اشتغال‌زایی کنند، احصا و تدوین شده‌اند تا هر چه سریع‌تر بتوانیم مشکل بیکاری را در استان خوزستان حل کنیم.

حاجتی اظهار امیدواری کرد که این نمایشگاه منجر به عقد تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شود و ادامه داد: آموزش‌های لازم برای فنون مذاکره و تشریفات مربوط به آن به نمایندگان دستگاه‌های حاضر در نمایشگاه داده شده است. همچنین فضا برای عقد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری نیز پیش‌بینی‌شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ نشرخبر: 18 آبان 1394 کد مطلب: 2961572 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین