پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۴۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
فدراسیون والیبال مهلت تسویه‌ حساب تیم‌های بدهکار و متقاضی حضور در لیگ برتر را برای دومین بار تمدید کرد.
شعار سال: یکی از شروط سفت و سخت فدراسیون والیبال به تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال ارائه تسویه‌حساب بدهی آن‌ها بود. در واقع فدراسیون والیبال مجوز تیم‌هایی را که از سال‌های گذشته بدهی داشتند، در صورتی صادر خواهد کرد که تیم‌ها مدارک تسویه حساب خود را ارائه دهند. پیش از این فدراسیون والیبال مهلت تسویه‌حساب تیم‌های بدهکار را تا پایان خردادماه اعلام کرده بود و تیم‌ها تا ۱۵ تیرماه فرصت داشتند تا مدارک تسویه حساب خود را به فدراسیون والیبال ارائه دهند.

البته فدراسیون ۱۰ روز دیگر به تیم‌های بدهکار برای ارائه مدارک فرصت داد و امروز آخرین روزی بود که آن‌ها باید مدارک خود را ارسال می‌کردند. در شرایطی که فدراسیون اعلام کرده بود این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، امروز سرپرست دبیری فدراسیون والیبال اعلام کرد تا روز شنبه باز هم تیم‌های بدهکار فرصت دارند تا مدارک خود را جهت تسویه‌حساب ارائه دهند.

در حال حاضر با اعلام میلاد تقوی، سرپرست دبیری فدراسیون، ۹ تیم مدارک خود را ارائه کرده‌اند و برخی از این تیم‌ها با توجه به شرایط سال گذشته لیگ‌ها، نسبت به میزان بدهی‌های خود با امور مالی فدراسیون والیبال اختلاف نظر دارند. شهرداری ارومیه، هراز آمل، فولاد سیرجان، شهرداری گنبد، سپاهان اصفهان، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، شهداب یزد و خاتم اردکان ۹ تیمی هستند که مدارک تسویه حساب خود با بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون ارائه کرده‌اند. اما در مقابل تیم‌های سایپا، پیکان، راه‌یاب ملل مریوان، شهرداری اراک و شهرداری ورامین نیز هنوز اقدامی برای پرداخت بدهی خود انجام نداده‌اند.

در صورتی که تیم‌های بدهکار تا پایان وقت اداری روز شنبه مدارک تسویه‌حساب را به فدراسیون ارائه ندهند از حضور در لیگ برتر خط می‌خورند. البته برخی تیم‌ها از جمله شهرداری ورامین مدعی شدند هیچ بدهی ندارند. به هر حال فدراسیون والیبال نسبت به این موضوع حساسیت زیادی دارد و در صورتی که تیم‌ها نتوانند بدون هیچ بدهی به لیگ راه پیدا کنند از سوی فدراسیون خط خواهند خورد. در مورد وضعیت لیگ برتر والیبال بانوان هم شرایط به همین صورت است و تیم‌های بدهکار در صورتی مجوز حضور در لیگ را دارند که بدهی آن‌ها تسویه شده باشد.

طبق اعلام فدراسیون والیبال رقابت‌های لیگ برتر والیبال در بخش مردان قرار است از شهریورماه آغاز شود البته زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست. سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا رقابت‌ها نیمه‌کاره ماند و امسال قرار است این رقابت‌ها از شهریور برگزار شود؛ هر چند با توجه به شدت شیوع ویروس کرونا برگزاری قطعی رقابت‌های لیگ برتر مردان در شهریورماه هم در هاله‌ای از ابهام است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار ۲۵ تیر ۹۹، کد خبر: ۶۸/۵۰۱۹۰۴، ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین