پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
نماینده مردم رشت در مجلس:راه‌آهن قزوین ـ رشت به انزلی و آستارا متصل شود: راه‌آهن قزوین ـ رشت به انزلی و آستارا متصل شود
شعارسال: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم راه‌آهن قزوین ـ رشت را اقتصادی کنیم باید به بندر انزلی و آستارا متصل شود.

غلامعلی جعفرزاده شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید براینکه رسانه می‌تواند جامعه را پویا و زنده نگه‌دارد اظهار کرد: حمایت رسانه‌ها در جلوگیری از استیضاح شهردار رشت قابل قدردانی است.

وی در ادامه به بودجه یک‌هزار و ۳۵۰ میلیارد تومانی عمرانی گیلان در سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: قول می‌دهیم اعتبارات مذکور را به یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برسانیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فضای دوستی و وفاق می‌توانیم گیلان را بسازیم، تصریح کرد: تا پایان امسال با اتمام پروژه‌های گازرسانی، شهرستان رشت به همراه ۱۳ شهرستان دیگر استان سبز می‌شوند.

جعفرزاده از راه‌‌اندازی ۱۰۰ واحد صنعتی تا پایان امسال در گیلان خبر داد و بیان کرد: امر مذکور با تلاش مسؤولان و نمایندگان مردم استان در مجلس محقق می‌شود.

وی به ضعف برق در برخی از مناطق شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: ضعف شبکه برق را قبول داریم و باید تقویت شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسؤولان برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی به منظور جبران عقب‌افتادگی گیلان تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: اشتغال بزرگ‌ترین مشکل استان است و برای برطرف کردن مشکل اشتغال باید زیرساخت‌ها آماده‌سازی شود.

*راه‌آهن قزوین ـ رشت را نمی‌خواهیم

جعفرزاده بر برطرف کردن مشکل اتمام پروژه راه‌آهن و آزادراه گیلان تأکید کرد و یادآور شد: به رئیس جمهور اعلام کردیم راه‌آهن قزوین ـ رشت را نمی‌خواهیم.

وی، خواستار اتصال کریدور شمال ـ جنوب در گیلان شد و اظهار کرد: اگر می‌خواهیم راه‌آهن قزوین ـ رشت را اقتصادی کنیم باید به بندر انزلی و آستارا متصل شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اتصال راه‌آهن قزوین ـ رشت به بندر انزلی و آستارا موجب عبور کالای ۲۲ کشور از این منطقه می‌شود.

*پروژه پتروشیمی رودبار عملیاتی نمی‌شود

جعفرزاده با بیان اینکه پتروشیمی رودبار مانند پالایشگاه رودسر عملیاتی نمی‌شود، تصریح کرد: با امضای صورتجلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت، کارخانه‌های قطعه‌سازی خودرو جایگزین پروژه پتروشیمی در رودبار می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رودبارنیوز، تاریخ انتشار: 21 مرداد 1395، کد خبر: 33703، www.rudbarnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین