پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
یک روزنامه انگلیسی با توجه به مشکل به وجود آمده در حزب دموکرات آمریکا به بررسی شرایطی پرداخت که در صورت کناره گیری «کلینتون» از ادامه رقابت های ریاست جمهوری به وجود می آید.

شعار سال: هفته ها بود که «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، در مورد سلامتی «هیلاری کلینتون» هشدار می داد اما کمپین انتخاباتی حزب دموکرات این موضوع را تبلیغات سوء و تلاش جمهوریخواهان برای کنار زدن دموکرات ها توصیف می کرد.

با این وجود آنچه برای کلینتون در روزهای گذشته رخ داد موجب شد تا بار دیگر نگاه ها به کلینتون و موضوع سلامتی وی دوخته شود.

همین امر موجب شده تا بحث معرفی جانشین برای هیلاری کلینتون جهت ادامه رقابت های ریاست جمهوری آمریکا مطرح شود. بر همین اساس «جو بایدن» معاون رئیس جمهور آمریکا، و «برنی ساندرز» رقیب پیشین هیلاری کلینتون، گزینه هایی هستند که از آنها برای جانشینی کلینتون نام برده می شود.

به نوشته دیلی تلگراف، انتخاب جانشین برای کلینتون تنها در صورتی امکانپذیر است که خود وی شخصا از ادامه رقابت های ریاست جمهوری کناره گیری کند.

بر همین اساس اگر کلینتون کناره گیری کند انتخاب جانشین وی بر عهده کمیته ملی دموکرات ها خواهد بود و این کمیته با رای گیری، فرد جایگزین کلینتون را انتخاب می کند.

با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا ماه نوامبر و سوءاستفاده ترامپ از مشکل به وجود آمده در اردوگاه رقیب، حزب دموکرات در وضعیت بدی گرفتار شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 23 شهریور 1395، کد مطلب: 3767890:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین