پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۶۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
روزنامه صهیونیستی معاریو در مطلبی اعلام کرد که رئیس جمهور سوریه با هدف قرار دادن جنگنده های رژیم صهیونیستی این رژیم را تهدید کرده و بر ماندن در صحنه مبارزه تاکید کرده است.

شعارسال: یک روزنامه صهیونیستی پس از سرنگون شدن ۲ جنگنده رژیم صهیونیستی در غرب قنیطره در سوریه تحلیل مهم و جالب توجهی از این رویداد ارائه داد.

بر اساس این گزارش روزنامه صهیونیستی معاریو در این خصوص نوشت: به نظر می رسد بشار اسد رئیس جمهور سوریه با هدف قرار دادن جنگنده های اسرائیلی پیامی را به ارتش اسرائیل داد مبنی بر اینکه من اینجا هستم و قصد ندارم به این زودی عرصه را خالی کنم.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه تصریح کرد: اسد پیامی را فرستاده که در آن اعلام می دارد ای اسرائیلی ها مراقب باشید؛ در صورتی که مجددا برای سرنگون کردن من تلاش کنید، من دست بسته و منفعل نمی مانم.

معاریو تاکید کرده است: اسد بدین صورت شیوه گفتگو با اسرائیل را تغییر داده است و اعلام کرده که این بار موشک ها از نزدیکی جنگنده ها عبور کرد اما در نوبت بعدی چه کسی می داند که چه اتفاقی خواهد افتاد.

گفتنی است پیش از این «سمیر سلیمان» از افسران ارشد ارتش سوریه در سخنانی اخبار منتشر شده مبنی بر سرنگونی پهپاد و جنگنده رژیم صهیونیستی توسط نظامیان این کشور را تأیید کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 23 شهریور 1395، کدمطلب: 3768623 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین