پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۹۰
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
معاون وزیر خارجه روسیه از دیدار با همتای ایرانی خود با هدف رایزنی پیرامون توافق آتش بس در سوریه خبر داد.

شعار سال: به نقل از اسپوتنیک، «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه امروز در اظهاراتی اعلام کرد که در دیدار با «حسین جابری انصاری» همتای ایرانی خود توافق آتش بس در سوریه میان واشنگتن و مسکو را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

معاون وزیر خارجه روسیه در این باره گفت: قرار است روز چهارشنبه در دیدار با «حسین جابری انصاری» آتش بس مورد توافق میان آمریکا و روسیه در سوریه مورد بررسی قرار گیرد.

«میخائیل بوگدانوف» افزود: آتش بس توافق شده در سوریه از اهمیت فراوانی برخوردار بوده، لذا مسأله ای با درجه اولویت اول به شمار می آید و الزاماً باید مورد بحث قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مسکو و تهران در این زمینه هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند.

لازم به ذکر است، رسانه های جمعی سه روز پیش از توافق میان وزیران امور خارجه آمریکا و روسیه پیرامون توافق آتش بس در سوریه خبر دادند.

بر اساس توافق حاصله که دولت سوریه نیز دو روز قبل حمایت خود را از آن اعلام کرد؛ آتش بس جدید و سراسری سوریه از دیروز (دوشنبه) برقرار شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 23 شهریور 95 ، کد مطلب: 3768437: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین