پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۹۶۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: همواره قاچاقچیان از خانم‌ها برای تجارتشان استفاده می‌کنند اما استفاده از خانم‌ها کم بوده و توصیه ما این است که فریب این قاچاقچیان را نخورند.
شعار سال: مدتی پیش در فضای مجازی تبلیغاتی درخصوص جذب خانم‌ها برای حمل موادمخدر و جاسازی مواد در رحم آنها منتشر شده بود.
 
اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر دراین‌باره گفت: به دلیل اینکه تجارت غیرقانونی مواد مخدر یکی از تجارت پرسود دنیاست، قاچاقچیان بین المللی از هیچ شیوه و روشی فروگذاری نمی‌کنند و از همه ابزارها در این تجارت استفاده می‌کنند.
 
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر افزود: همواره این قاچاقچیان از خانم‌ها برای تجارتشان استفاده می‌کنند اما استفاده از خانم‌ها کم بوده و توصیه ما این است که فریب این قاچاقچیان را نخورند.
 
مومنی در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه تاکنون باندی را دستگیر کردید که از رحم خانم‌ها برای ترانزیت موادمخدر استفاده کنند؟، گفت: از خانم‌ها در جابه جایی و حمل و نقل مواد مخدر همواره استفاده شده اما تا این لحظه باندی که در جابه جایی و ترازیت مواد مخدر از رحم خانم‌ها استفاده کنند، نداشتیم.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه  خبری اعتماد آنلاین    ،تاریخ انتشار:  3 مرداد 1399،کدخبر:  421611 ،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین