پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۸۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی از راه اندازی پلیس گمرک در کشور با هدف مبارزه بهتر و مؤثرتر با پدیدۀ قاچاق کالا خبر داد.

شعار سال: سردار سرتیپ قاسم رضایی در جریان سفر به خوزستان در گفتگویی افزود: با همکاری دولت، پلیس گمرک در گمرکات کشور تشکیل و اکنون دست افرادی که از طریق استفاده از منافذ گمرکی اقدام به قاچاق می‌کردند کوتاه شده است.

وی اظهار داشت: راه اندازی پلیس گمرک اولین گام موثر در زمینه مبارزه با قاچاق است و امیدواریم در دیگر مناطق پلیس گمرک مستقر شود.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی ناجا، تا آخر امسال در همه واحدهای گمرکی پلیس گمرک به خصوص در فرودگاه‌های کشور راه‌اندازی خواهد شد تا قاچاقچیان نتوانند به راحتی کالای قاچاق وارد کشور کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در راستای نام‌گذاری امسال ازسوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام جهش تولید از همان ابتدا قرارگاهی برای مبارزه با قاچاق در ناجا  تشکیل شده است ادامه داد: مرزبانی نیز در مناطق مختلف کشور در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، جلوگیری از ورود کالا‌های ضد فرهنگی و خروج کالا‌های هدف نظیر سوخت و احشام از کشور به خوبی عمل کرده است.

سردار سرتیپ رضایی با اشاره به کاهش روند ورود کالای قاچاق به کشور از مرزهای آبی و دریایی از ابتدای امسال تاکنون اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا و رکود فعالیت بندری در برخی کشورهای منطقه در کنار آن هوشیاری مأموران مرزبانی در کاهش روند ورود کالای قاچاق به کشور مؤثر بوده است.

جانشین نیروی انتظامی در سفر به خوزستان از مناطق مرزی و دریایی استان نیز بازدید کرد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مانا، به تاریخ: ۲۳ تیر ۱۳۹۹، کد خبر:‌ ۸۷۱۰۹، www.mana.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Russian Federation
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
قاچاق اقتصاد رو نابود می کنه .اگر نظارت بر مرزها وجود داشته باشه و گمرک هم سالم باشه دیگه قاچاقی صورت نمی گیره و به سمت اقتصاد سالم قدم بر می داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین