پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: به زودی با ساخت یک شناور ORV، جزیره خارگ به عنوان مرکز مقابله با آلودگی نفتی در خلیج‌فارس خواهد شد.
شعار سال : سیاوش ارجمند زاده در نشست با نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم اظهار داشت: به زودی یک اسکله رو رو جهت پهلوگیری شناورهای لندیکرافت در جزیره خارگ راه‌اندازی خواهد شد.

وی بابیان اینکه پروژه حوضچه مروارید جزیرۀ خارگ در فاز پایانی تحقیقاتی است تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های بندر خارگ، موضوع تلاطم حوضچۀ مروارید جزیره خارگ است، که بر اساس اطلاعات مختلف و مدل‌سازی‌های صورت گرفته که در ایام سال بین ۹ تا ۱۰ درصد تلاطم وجود دارد.

ارجمند زاده افزود: این پروژه در فاز پایانی تحقیقاتی است که پس از پایان این پروژه یک سازۀ شناور جهت اسکله شناور در بندر خارگ ساخته خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطرنشان کرد: سازمان بنادر دریانوردی استان بوشهر آماده همکاری ارائه خدمات در ساخت شناور مسافری است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مانا، تاریخ انتشار:۶مرداد1399،کدخبر: mana.ir /87258
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
وقتي يك منطقه خودش در راس الودگي هاي نفتي قرار داره چطوري ميتونه اين وظيفه رو به خوبي انجام بده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین