پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۳۹۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
اظهار نظر سلبریتی ها درباره سیاست، مسائل اجتماعی یا حتی کارشناسی هوا شاید بسیار مسخره باشد اما دستکم آسیب‌رسان نیست و باز می‌گردد به شعور مخاطب که چقدر ساده باشد که سخنان این دسته از افراد را در حوزه‌هایی که به آنها هیچ ارتباطی ندارد، بپذیرند. اما وقتی پای حوزه‌ای مانند حوزه پزشکی که مستقیم به سلامت و جان مردم در ارتباط بسیار حساس است، به میان می‌آید اینجاست که جامعه باید به نظرات بی‌اساس و بی‌مایه این افراد واکنش شدید نشان دهد. اما در اوج ناباوری می‌بینیم که صداوسیما، رسانه به اصطلاح ملی می‌آید و نظرات سلبریتی های بی‌سواد را در بخش زنده به نمایش می‌گذارد.
شعار سال: صحبت‌های اخیر افسانه بایگان درباره کرونا شاید اگر در یک جمع خصوصی گفته می‌شد یا حتی منتشر می‌شد، چندان جای تعجب نداشت، چون این چهره‌ها تنها بازیگرانی هستند که در حرفه خودشان حرفی برای گفتن دارند و شنیدن چنین سخنانی از آن‌ها مانند هر گفتگویی که درباره سیاست‌های منطقه‌ای یا اقتصادی از مردم در مترو، اتوبوس یا تاکسی می‌شنویم فقط در حد اظهار نظر شخصی قابل پذیرش هستند.
اما تأسف کار از آنجایی است که رسانه ملی دست به انتشار این جریان می‌زند. سؤال این است که این مملکت مگر متولی بهداشت و درمان ندارد که یک سلبریتی بی‌سواد در مورد کرونا، بیماریی که مستقیم با جان مردم درگیر است در برنامه زنده چنین جاهلانه نظر دهد؟! صدا و سیما با چه حقی اجازه پخش این خزعبلات را می‌دهد؟! هر کسی از مردم که تحت تأثیر این خرافات قرار بگیرند، جانش به عهده رسانه ملی است. شورای نظارت بر این سازمان کجاست؟!
تأسف‌بارتر این است که سلبریتی‌ها برای حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی چندین میلیون تومان از بیت‌المال طلب می‌کنند.
 
تعداد بازدید : 13


اختصاصی شعار سال
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین