پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۷۲۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
بیمارستان میلاد اعلام کرد: بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از تمام نقاط کشور می‌توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ ارسال کنند.
رشعار سال:وابط عمومی و امور بین‌الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد اعلام کرد: در راستای برنامه‌ها و دستور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مورد عملیاتی کردن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند صفحه‌ای در پیام رسان واتساپ زیر نظر مستقیم مدیرعامل بیمارستان ایجاد شد.
 
بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از تمامی نقاط کشور می‌توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند. نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می‌شود.

به دلیل دسترسی و نزدیکی مسافت بیماران ساکن در تهران و کرج، تمامی بیماران و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی به استثنای این دو شهر می‌توانند از خدمت فوق استفاده کنند. بیماران و بیمه شدگان این دو شهر هم می‌توانند با استفاده از سایر روش‌های نوبت گیری اقدام به پذیرش در بیمارستان کنند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   پایگاه خبری گسترش نیوز ،تاریخ انتشار:  16  مرداد 1399،کدخبر:  114712 ،www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین