پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۹۲۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۲
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری گفت: قیمت برخی کالا‌ها به نرخ دلار محاسبه و به صورت لحظه‌ای اعلام می‌شود و موبایل نیز از این مقوله مستثنی نیست به همین دلیل امکان پذیر نیست که به صورت اقساطی فروخته شود.
شعار سال: ابراهیم درستی افزود: چنانچه قیمت دلار افزایش یابد قیمت موبایل هم گران می‌شود. برخی از واردکنندگان هستند که موبایل‌ها را با ارز ۱۲ هزار تومانی وارد کشور کردند، اما با افزایش قیمت دلار، قیمت موبایل را با دلار ۲۲ هزار تومانی محاسبه و به مردم می‌فروشند.
او با اشاره به قیمت موبایل تا پایان تابستان اظهار کرد: اگرچه قدرت خرید مردم نسبت به سال گذشته بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افت کرده، اما پیش‌بینی ما این است که اگر قیمت دلار تا پایان تابستان افزایش یابد، قیمت موبایل هم گران می‌شود.
درستی در توصیه‌ای به مردم گفت: چنانچه قصد خرید تلفن همراه را دارید پیشنهاد ما این است که موبایل را از مراکز فروش دستگاه‌های صوت و تصویر و به طور فیزیکی خریداری کنید؛ چرا که اگر کالا دچار مشکل شد، افراد می‌توانند کالا را به مراکز خریداری شده مرجوع کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۶۷۶۶۶، tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین