پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
چالش پولدار بی اخلاق یا بی پول با اخلاق را بین جوانان پرس و جو کردیم. خودتان نگاه کنید. فقط به یاد داشته باشید که برای نابودی تمدن، باید سه عامل زنان، جوانان و خانواده را هدف قرار داد.
شعار سال:ممکن است خانم ابتکار (معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری) یا آقای محمد مهدی تندگویان (معاون سازماندهی امور جوانان وزارت ورزش) ، عوامل غالب محیطی نظیر آشفتگی اقتصادی، شرایط خانواده ایرانی ، غفلت فعالان فرهنگی جامعه ، کم توجهی به نظریه پردازی و آموزش دینی، ضعف نظام آموزشی کشور و ..... ، عامل ایجاد چنین مشکلاتی بدانند . حتی ممکن است با رویکرد اداری وارد شده و محدودیت تشکیلاتی و میزان معین بودجه در اختیار را عامل ناتوانی در ارایه عملکرد فراگیر بیان کنند. یا ممکن است با رویکردی فرار به جلو، از خود رفع مسئولیت کرده و توپ را در زمین سایر دستگاه ها بیندازند و .... .

هر چه که باشد و با هر زاویه ای که نگریسته شود، این مشکل جامعه فعلی ماست . می خواهد دستپخت خانم ابتکار باشد یا آقای تندگویان یا هر مدیر دیگر. یادآور می شویم که برای نابودی تمدن ، حمله سه شاخکی به زنان، جوانان و خانواده ، کافی است. بنظر شما ، وضعیت ما و افق های آتی ، به چه صورتی است؟ وظیفه تک تک ما برای برون روی از این چالش و بحران احتمالی ، چیست؟
 
 
تعداد بازدید : 13


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین