پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
مالیات بر عایدی سرمایه، طرح جدیدی برای حل چالش های امروزین نیست. این طرح از ابتدای انقلاب مطرح شده بود و متاسفانه افرادی همانند موسوی،هاشمی رفسنجانی با آن مخالف بودند و از مردان سیاسی جامعه حاضر، می توان به روحانی و لاریجانی اشاره کرد. لطفا بخوانید و نقد کنید.

شعار سال : اینها بخشی از تاریخ ۴۰ ساله انقلاب ماست. باید بدانیم که چگونه مسکن امروز به یک کالا تبدیل شده و آوار غم و محنت آن بر سر مردم خراب شده است.

سخن از دهه ۶۰ است. جایی که #شهاب_گنابادی وزیر مسکن را به خاطر پیگیری طرح های مخالف سوداگری مسکن مانند مالیات بر عایدی سرمایه برکنار می کنند.

چه کسانی؟ #میرحسین_موسوی و #هاشمی_رفسنجانی به کمک آنان که بعدها خود را مجمع روحانیون مبارز خواندند:

کروبی، خاتمی، صادق خلخالی، هادی غفاری و علی اکبر موسوی خویینی..

و اینها همان هایی هستند که خود را چپ می دانستند و می دانند اما در عرصه اقتصاد می بینید که تمام قد علیه طرح های ضدسرمایه ای ایستادند.

تعداد بازدید : 6

در این سه دقیقه دارد درباره نقش آقایان #روحانی و #لاریجانی در لغو طرح مالیات بر عایدی مسکن می گوید. در اینکه روحانی در جلسه هیات دولت چه طور عسگری رییس سازمان مالیاتی کشور را مجبور کرده تا در مجلس، مخالف طرحی بشود که خودش در ابتدا صد در صد موافق آن بوده است.

یا چه طور لاریجانی روز رای گیری با لطائف الحیل نمایندگان را گمراه می کند و آنها به جای خود رای به حذف آن رای می دهند.

این تکه سه دقیقه ای از این مستند را ببینید. واقعا عجیب است..

پی نوشت: مالیات عایدی مسکن چیست؟ به زبان ساده اگر کسی در خرید و فروش یک مسکن سودی به دست بیاورد باید مالیاتش را بدهد و یکی از انواع مالیات های مرسوم در بسیاری از کشورها برای جلوگیری از سودجویی افراد از بازار مسکن است.

تعداد بازدید : 4

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین