پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۳۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکری از وزیر نیرو خواست تا با قید فوریت به موضوع قطع برق چاه های آب کشاورزان حوزه انتخابیه خود رسیدگی کند.
شعار سال:محسن علیزاده در نشست علنی امروز (یکشنبه، 19 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: در این فصل که زمان پرمصرف آب در بخش کشاورزی است، چرا برق چاه های آب کشاورزان را قطع کرده اید؟

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی افزود: با گذشت 41 سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی، هنوز مشکلاتی در حوزه آبرسانی وجود دارد. در شهرستان سپیدان تیشه به هر دیواری زده شود، آب بیرون می ریزد، چرا مردم این حوزه باید با چنین مشکلی مواجه شوند؟
 
وی تاکید کرد: برای آخرین بار در این خصوص تذکر خواهم داد و بعد از آن در صورت عدم رفع مشکل، اقدام جدی تری خواهم کرد.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: در سفر اخیر خود به استان فارس، ضمن بازدید از آزادراه شیراز- اصفهان وعده افتتاح این آزادراه را تا پایان سال دادید، با توجه به اینکه احتمال تحقق چنین وعده ای وجود ندارد، درخواست می کینم قطعه 7 آزادراه با توجه به حوادث تلخ در این مسیر هر چه زودتر تکمیل شود.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری خانه ملت  ،تاریخ انتشار:   19 مرداد 1399،کدخبر:  452928 ،  www.icana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
هر دم از این باغ بری می رسد. یه روز دامداری ها آب ندازند و دام ها تشنه می مونن، یه روز هم کشاورزها برق ندارند واسه چاه هاشون. چه وضعیه ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین