پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۹۳۴۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
مهلت ثبت سفارش فردی و گروهی کتب درسی پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی نظیر آمادگی مقدماتی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه‌های اول، هفتم و دهم دانش آموزان عادی و استثنایی از ۸ تا ۲۰ مرداد ماه اعلام شده بود که با این حساب امروز به پایان می‌رسد.
شعار سال: علاوه بر این، توزیع کتاب‌های درسی تمامی دوره‌های تحصیلی از منطقه به مدرسه در بازه زمانی ۲۰ مرداد تا ۱۴ شهریورماه صورت خواهد پذیرفت.
همچنین بر اساس تقویم زمانی اصلاح شده ثبت سفارش و توزیع کتب درسی، بازماندگان ثبت سفارش میان پایه نیز تا امروز بیستم مرداد ماه مهلت داشتند که به سامانه مربوطه مراجعه و به صورت فردی یا گروهی اقدام به ثبت سفارش کتاب‌های درسی کنند.
همچنین از چهارم مرداد مهلتی تعیین شد تا افرادی که به دلیل تکرار پایه، تغییر رشته یا محل تحصیل یا زندگی نیاز به اصلاح سفارش کتاب‌های درسی دارند نسبت به اصلاح ثبت سفارش‌های خود اقدام کنند. این مهلت تا دوم شهریور برقرار است.
وزارت آموزش و پرورش از دانش آموزان خواسته است با توجه به فرصت باقی مانده، در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند تا کتاب درسی به موقع در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۵۱۹۱۳۴۰۲، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین