پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
مربی اسبق پرسپولیس بر این باور است دربی بدون تماشاگر می‌تواند تجربه ویژه‌ای برای دو تیم باشد.
شعار سال: ناصر ابراهیمی، مربی اسبق پرسپولیس، با اشاره به این مسئله که دربی دیداری خاص است، اظهار داشت: این مسابقه، بازی است که مسائل روحی و روانی تاثیر زیادی در آن دارد و مسائل فنی در رده بعدی اهمیت قرار می‌گیرد.

او در ادامه در خصوص دربی جام حذفی سرخابی‌ها تصریح کرد: این بازی که همیشه یکصد هزار تماشاگر و هوادار را به ورزشگاه می‌کشاند، در شرایط فعلی باید بدون تماشاگر برگزار شود و این مسئله می‌تواند در روند کاری دو تیم تاثیر بگذارد، اما اصل مهم در دربی‌ها شرایط روحی و روانی تیم‌هاست که باعث می‌شود تیمی در این جدال موفق شود یا به مشکل بخورد.

سرمربی پیشین تیم ملی گفت: پرسپولیس در ۲ دیدار اخیرش که پس از مسجل شدن قهرمانی‌اش بود از نظر فوتبالی افت داشت و باید فکری به حال این مسئله داشته باشد. البته این موضوع ادامه‌دار نیست و بازی در جام حذفی آن هم برابر استقلال آنقدر مهم است که این موضوع را در عملکرد تیم شاهد نباشیم. پرسپولیس می‌تواند استقلال را در جام حذفی شکست داده و به فینال جام حذفی برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 22 مرداد 1399، کد خبر: 1042572،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین