پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
جمعی از اعضاء مسکن مهر مراوه تپه با برپایی چهارمین تجمع اعتراضی در سال جدید مقابل شرکت تعاونی مسکن مهر این شهرستان، به تعهد محضری سفید امضاء این شرکت تعاونی اعتراض کردند.
شعارسال: جمعی از اعضاء مسکن مهر مراوه تپه چهارمین تجمع اعتراضی خود در سال جدید را در جلوی شرکت تعاونی مسکن مهر، برگزار کردند.

معترضین خواسته های خود را به این شرح اعلام نمودند:

1-تعیین وضعیت مالی شرکت تعاونی مسکن مهر

2-مشخص کردن هزینه های جاری که شرکت از ابتدا تا امروز استفاده کرده است.

3- مشخص شدن حقوقی که اعضاء شرکت برای خود تعیین کرده اند.

4- مشخص کردن ریز مبالغی که شرکت تحت عنوان 30 میلیون ریال قصد دریافت آن را دارد.

5- مشخص کردن وضعیت ردیف بلوک ساختمانهایی که به علت اهمال کاری ، مهندسین ناظر، مشاور، پیمانکار و حتی خود شرکت تعاونی بلاتکلیف رها شده و مردم باید هزینه های آن را بپردازند.

6-شفا سازی شرکت با مردم در خصوص آن چه شرکت به آنها تحت عنوان خانه و آنچه با آن همراه بوده و داده است.

7-مشخص کردن دلایل اینکه چرا برگه های قرار داد ساخت را شرکت به مردم نداده است تا مردم در خصوص تعهدات شرکت مطلع باشند.

8- مشخص شدن دلایل اینکه چرا شرکت با همکاری دفترخانه از مدرم تعهد سفید گرفته است و به مردم بابت آنچه بعدا در تعهد نامه داده اطلاع رسانی نکرده و نسخه ای از تعهد نامه را به مردم نداده است.

9-مشخص شدن اینکه چرا اعضاء فاز یک باید وام مسکن مهر را با سود بیشتری پرداخت کنند و سایر اعضاء (فاز دوم) این گونه با آنها برخورد نشود ولی در سایر برنامه ها باید همه مثل هم باشند.

10-درخواست از شرکت تعاونی مبنی بر این که دلایل خود را مبنی بر اینکه چرا نتوانسته شرکت را در زمان مقرر ببندد.

11-درخواست از شرکت مبنی بر توضیح دلایل بدهی مالیاتی که بالا آورده و آن را نیز باید مردم بپردازند.(رضا دوجی بدهی مالیاتی را مبلغ 740 میلیون ریال برآورد کرد که اداره مالیات برای کمک بلاعوض دولت به شرکت حساب کرده است.)

12-درخواست از شرکت مبنی بر توضیح شرکت در خصوص تاریخ دریافت مبلغ 5 میلیارد کمک بلاعوض و شکل هزینه آن توسط شرکت.

13--درخواست از شرکت مبنی بر توضیح در خصوص چگونگی هزینه کرد 50 میلیون ریال دریافتی جدید شرکت برای هر عضو که با وام 200 میلیون ریالی جمعا 250 میلیون ریال می شود.

14-درخواست از شرکت مبنی بر چگونگی انتخاب پیمانکاران .

15- توضیح از شرکت مبنی بر دلایل تسویه اولیه با اعضاء که در سال 1390 و 1391 صورت گرفته و الان نیز دوباره قصد تسویه با آنها را دارد.

لازم به توضیح است که رضا دوجی مدیرعامل شرکت در این خصوص گفت: ما به خاطر وعده ای که دولت داده بود در سال 1390 و 1391 با برخی از اعضاء تسویه کردیم ولی چون دولت آن وعده را نداده ما دست به این کار زدیم.

رضا دوجی، قرار گذاشت که اسناد مکاتباتش را با استان به سایت راه اترک ارائه دهد تا از طریق رسانه ها منتشر شود، شاید دولت به وعده های خود به شرکت تعاونیهایی مثل شرکت تعاونی مراوه تپه وفا کند.

فرماندار مراوه تپه نیز در همین خصوص گفت: اعضاء با شرکت تعاونی جلسه بگذارند و در صورتی که شرکت اعضاء را توجیه نکرد، کار از طریق استان پیگیری خواهد شد.

مردم منتظر ادله مستند شرکت تعاونی در خصوص سوالهایشان هستند.

با سایت راه اترک و پیگیری موضوع پرونده مسکن مهر همراه باشید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: شنبه 8 خرداد 1395، کدخبر: 748593، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین