پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ازفاسد شدن نهاده‌های دامی معطل در بنادر خبر داد و گفت: متأسفانه مقدار بسیار زیادی سویا و ذرت فاسد شده است.

شعار سال : محمدجواد عسکری ، در مورد تغییرات افزایشی و کاهشی قیمت مرغ در بازار گفت: مشکل عمده ما در بحث مرغ، نهاده‌ها دامی است. ما به دستگاه‌های متولی پیشنهاد کردیم که در جیره غذایی کشور تغییراتی ایجاد کند چرکه با اعمال این تغییرات مشکل خوراک دام حل می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه «دولت برای واردکردن نهاده‌های مرغی، باید ارز آزاد کند» گفت: سویا، ذرت و جو روی دریا آماده است. تنها مسئله آزاد شدن ارز از طرف بانک مرکزی است که متأسفانه در این زمینه تعلل‌هایی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم داراب و رزین دشت در مجلس افزود: یکی از ۲۵۰ نفری که از بانک مرکزی پول گرفته ولی کالا وارد نکرده بود، وارد کننده نهاده دامی بوده است. ما در حال فشار به بانک مرکزی هستیم، تا اتفاقات خوبی در آینده بیفتد.

عسکری در مورد آزادشدن نهاده‌هایی که در بنادر بودند، گفت: من عضو کمیته‌ای بودم که برای سرکشی و نظارت به بنادر رفته بودیم. مقدار زیادی از نهاده‌ها مثل سویا و ذرت فاسد شده و غیرقابل استفاده است‌ اما قسمت‌های سالم آن در حال ورود به کشور است.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار 25 مرداد 99 ، کد خبر :99052517922،  isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Australia
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
این چه وضعیه . این نهاده ها به دست مردم نمی رسه یا گران و به سختی به دست کشاورزان می رسه بعد میزارن اینطوری فاسد بشه ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!واقعا چه خبره ؟ مدیران چه می کنند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین