پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
اخبار غیر رسمی از قاضی پرونده ویلموتس و فدراسیون فوتبال خبر از محکومیت ۶/۲ میلیون یورویی ایران در پرونده این سرمربی بلژیکی می‌دهد.
شعار سال: برخی رسانه‌ها خبر از محکومیت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار یورویی ایران در پرونده شکایت مارک ویلموتس داده اند و این در حالی است که فدراسیون فوتبال این موضوع را رد کرد.

گفته می شود قاضی هلندی که از طرف کمیته تعیین وضعیت فیفا برای صدور حکم نهایی انتخاب شده بود، با وجود دریافت گزارش‌های کارشناسی، فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل رعایت نکردن بندی که به مربی اجازه می‌دهد در صورت ۲ ماه عقب افتادن دستمزدش قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند، به پرداخت مبلغ قرارداد ویلموتس و جریمه فسخ قرارداد محکوم کرد.

فدراسیون فوتبال دقایقی پیش اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زیر است.

با توجه به انتشار شایعاتی مبنی بر صدور حکم فیفا درباره پرونده سرمربی سابق تیم ملی برای تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند هیچ رایی در این باره از سوی فدراسیون جهانی به این فدراسیون واصل نشده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 27 مرداد  1399 ، کدخبر: ۷۴۶۱۲۰۱ ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین