پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۹۲۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
رئیس جمهوری سوریه و دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور سیاسی درباره راه های تقویت همکاری میان دو کشور گفت و گو کردند.
شعار سال:نهاد ریاست جمهوری سوریه بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه ای در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که «بشار اسد»، رئیس جمهوری این کشور از «علی اصغر خاجی»، دستیار ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور سیاسی و هیئت همراه وی استقبال کرده است.
 
بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، اسد و خاجی در دیدار خود آخرین تحولات اوضاع در سوریه و تحولات مربوط به روند سیاسی با نزدیک شدن زمان برگزاری نشست های کمیته بررسی قانون اساسی این کشور در شهر «ژنو» سوئیس را مورد بحث قرار دادند و در رابطه با این مسئله نیز دو طرف دیدگاه مشترکی داشتند.
 
در همین رابطه نیز رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که با وجود تلاش های برخی ها برای منحرف ساختن کمیته بررسی قانون اساسی از وظیفه خود و اهداف تشکیل آن و همچنین تغییر سازوکار فعالیت کمیته، کشورش به حرکت در این مسیر ادامه می دهد.
 
دو طرف همچنین به بررسی راه های تقویت همکاری میان تهران و دمشق برای مقابله با تحریم های آمریکا و هم پیمانان آن علیه سوریه و گزینه های امکان پذیر برای تعامل با این مسئله و پیامدهای آن با همکاری کشورهای دوست و هم پیمان و همه مخالفان سرقت و راهزنی واشنگتن تحت عناوین جعلی برای خفه کردن مردم سوریه پرداختند.
 
در همین حال، دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور سیاسی، برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی اخیر در سوریه را به مردم و رهبری این کشور تبریک گفت.
 
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری شفقنا   ،تاریخ انتشار:  27 مرداد 1399،کدخبر:993019، www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین