پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۹۵۲۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون متبوعش درباره طرح تامین کالا‌های اساسی تصریح داشته که دولت نمی‌تواند منابع مالی این طرح را تامین کند.
شعار سال: جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اشاره و اظهار کرد: طرح تامین کالا‌های اساسی با حضور نوبخت در جلسه کمیسیون بررسی شد که بر روی منابع مالی آن اختلاف نظر وجود داشت.

وی افزود: آقای نوبخت می‌گفت ما با این طرح مخالفتی نداریم، اما نمی‌توانیم منابع مالی طرح تامین کالا‌های اساسی را تهیه کنیم.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: منبع مالی که کمیسیون برنامه و بودجه براساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس به آن رسیده، استفاده از تبصره ۱۴ بودجه سال ۹۹ و دیگر موارد است البته در نهایت قرار شد کمیته برای بررسی تهیه منابع مالی تامین کالای اساسی تشکیل شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که بنده، حجت الاسلام میرتاج الدینی، عبدالرضا مصری و محسن زنگنه در کمیته بررسی تهیه منابع مالی کالا‌های اساسی عضویت داریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر:۱۳۹۹۰۵۲۸۰۰۱۱۶۱، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Italy
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
دولت دقیقا چه چیزی رو می تونه تامین کنه ؟ الانم که داره کسری بودجه رو از محل بورس و سرمایه های مردم تامین می کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین