پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۹۵۵۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
بانک مرکزی با توجه به مازاد نقدینگی در بازار بین بانکی و نیز بالا بودن قیمت‌های پیشنهادی در هفته جاری معامله‌ای در خصوص عملیات بازار باز نداشت.

شعار سال : روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: پیرو اطلاعیه روز دوشنبه 27 مردادماه 1399 در خصوص موضع بانک مرکزی در عملیات بازار باز، این بانک تنها دو سفارش در مهلت تعیین شده از طریق سامانه بازار بین‌بانکی برای فروش اوراق بدهی دولتی دریافت کرد؛ اما با توجه به مازاد نقدینگی در بازار بین‌بانکی و نیز بالا بودن قیمت‌های پیشنهادی، این بانک در هفته جاری معامله‌ای در خصوص عملیات بازار باز نداشت.

لازم به ذکر است بانک مرکزی در چارچوب مدیریت نقدینگی مورد نیاز بازار بین‌بانکی ریالی، عملیات بازار باز را به صورت هفتگی اجرا می‌ کند. موضع این بانک (خرید یا فروش اوراق بدهی دولتی) بر اساس پیش‌بینی وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی و با هدف کاهش نوسانات نرخ بازار بین‌بانکی حول نرخ هدف، از طریق انتشار اطلاعیه در سامانه بازار بین‌بانکی اعلام خواهد شد. متعاقب اطلاعیه مزبور، بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند در راستای مدیریت نقدینگی خود در بازار بین‌بانکی، نسبت به ارسال‌ سفارش‌ها تا مهلت تعیین شده از طریق سامانه بازار بین‌بانکی اقدام کنند.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 30 مرداد 99 ، کد خبر : 2331702 ، tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
بانک مرکزی هیچ برنامه ای برای اداره اقتصاد نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین