پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۹۵۹۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
ویروس کرونا سیستم آموزشی کشور را در برزخی بین برگزاری یا لغو آزمون‌های سراسری قرار داده بود و تصمیم به برگزاری یا لغو آن اعتراض عده‌ای از داوطلبان کنکور از کارشناسی تا دکتری را به همراه داشت.

شعار سال: ویروس کرونا سیستم آموزشی کشور را در برزخی بین برگزاری یا لغو آزمون‌های سراسری قرار داده بود و تصمیم به برگزاری یا لغو آن اعتراض عده‌ای از داوطلبان کنکور از کارشناسی تا دکتری را به همراه داشت.

همزمان با شیوع گسترده کرونا در کشور و تعطیلی و تعویق چندین‌باره کنکور سراسری، ارشد و دکتری ۹۹، داوطلبان آزمون‌ها وضعیت خاصی را نسبت به سال‌های گذشته تجربه کردند.

این ویروس نه تنها از نظر فیزیکی سلامت پشت کنکوری‌ها را به خطر انداخت، بلکه از نظر روحی و روانی نیز داوطلبان را تحت تاثیر قرار داده است. اما پس از کش‌وقوس‌های فراوان ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارتخانه‌های بهداشت و علوم تصمیم گرفتند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هر سه آزمون را برگزار کنند.

در ادامه متفاوت‌ترین تصاویر برگزاری کنکور سراسری ۹۹ در حوزه‌های امتحانی مختلف را مشاهده کنید.

 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری همشهری آنلاین، تاریخ انتشار 1     شهریور    99، کد خبر:   542345، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین