پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
فرمانده انتظامي استان در ديدار با مدير كل امور بانوان استانداري كرمان، گفت: با پرداختن به مسائل تئوريك كاري انجام نمي شود و ما بيشتر از هر زمان ديگري نيازمند كار عملياتي و كاربردي هستيم.

شعارسال: سرهنگ رضا بني اسدي در نشست تعاملي فرماندهي انتظامي استان كرمان و اداره كل امور بانوان استانداري كه در دفتر فرمانده انتظامي استان برگزار شد، گفت: اگر خانواده و زنان ما دچار مشكل شوند بنيان جامعه ويران خواهد شد.

وي بر نقش پر رنگ زنان در هدايت و پيشرفت جامعه تاكيد كرد و افزود: اگر مديريت زنان در داخل خانه نباشد مديريت بيرون از خانه نيز با مشكل مواجه خواهد شد و دشمنان نيز با اشرافيت بر اين مساله هجمه خود را بر دختران، زنان و مادران متمركز كرده اند.

فرمانده انتظامي استان به هشدار مقام معظم رهبري نسبت به عدم كاركرد نهاد هاي فرهنگي و اجتماعي نيز اشاره كرد و بيان داشت: همه نهاد ها پس از وقوع يك حادثه اجتماعي به دنبال انداختن مسووليت ها به دوش پليس هستند در حالي كه خود وظايف شان را فراموش كرده اند.

وي اضافه كرد: متوليان امور فرهنگي و اجتماعي بايد جرايم را ريشه يابي كنند و با رويكردي مناسب به دنبال حل آن باشند.

سرهنگ بني اسدي اظهار داشت: با پرداختن به مسائل تئوريك كاري انجام نمي شوذ و بيشتر از هر زمان ديگري نيازمند كار عملياتي و كاربردي هستيم.

وي ارائه راهكار هاي ميداني را باعث كاهش برخورد پليسي در سطح جامعه دانست و گفت: چنان چه احساس وظيفه قانوني و شرعي در خود داشته باشيم اين سطح از بي تفاوتي در جامعه به وجود نمي آيد.

اين مقام ارشد انتظامي اثرگذاري كار فرهنگي را در بلند مدت ارزيابي كرد و گفت: اين كار نيازمند ممارست و صبر فراواني است چرا كه كار فرهنگي، كاري ظزيف و حساس است.

وي در پايان خواستار ارتباط بيشتر اداره كل امور بانوان استانداري با فرماندهي انتظامي استان شد و مراودات دوجانبه را رمز موفقيت دانست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت نسیم صبا، تاریخ انتشار: 12آبان1394، کدمطلب:22703: www.nasimsaba.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین