پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
هیچ کس پاسخگو نبود از عابدزاده رئیس مسئله دار سازمان هواپیمائی کشوری گرفته تا مدیران ایرلاین ها،آن وقت با کمال پر روئی اعلام می شود که پذیرش 60 درصدی مسافر در هواپیما با پذیرش شروط خاص ، لغو می گردد. بارک الله به شما . رسانه هم حتما کوره که نبینه و دنباله گیری نکنه؟

شعار سال : در نشست کمیته پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل و نقل و مراکز تجمع مسافران ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص قابلیت‌های سیستم تهویه هواپیما و نبود توصیه مراجع بین‌الملی هوانوردی به فاصله‌گذاری اجتماعی در هواپیما تصمیمات جدیدی گرفته شد.

در این نشست که با حضور معاون حمل و نقل و جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد مدیریت بحران و معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام گرفت، تصمیات جدید در خصوص پذیرش مسافر در ناوگان هوایی کشور ابلاغ شد.

بر این اساس مقرر شد ابلاغیه پیشین مبنی بر لزوم پذیرش مسافر داخل هواپیما با ظرفیت حداکثر ۶۰ درصد لغو شده و افزایش ظرفیت مسافر داخل کابین با شروط جدید اعلام شده بلامانع باشد.

*** شروط جدید

این شروط شامل روشن بودن مداوم APU هواپیما روی زمین برای تهویه هوا، خالی ماندن دو ردیف آخر صندلی هواپیما در صورت نیاز مسافر به قرنطینه، نمونه برداری دوره‌ای از هوای داخل کابین توسط نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فرآیند اعزام و پذیرش مسافر از مبدا تا مقصد است.

در این ابلاغ به سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، بر همکاری‌های همه جانبه با وزارت بهداشت و همچنین نظارت کامل بر حسن اجرای پروتکل‌های جدید توسط شرکت‌های هواپیمایی و دیگر فعالان این بخش تاکید و مقرر شد برخوردهای مقتضی با متخلفین انجام شود.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع ، تاریخ انتشار 9 شهریور 99 ، کد خبر :209521 ، sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین