پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی دیشب در بیروت با یکدیگر دیدار و درباره آخرین تحولات مربوط به فلسطین و غزه گفتگو کردند.
شعار سال: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی، چهارشنبه‌شب در بیروت با یکدیگر دیدار کردند.

دو طرف در این دیدار درباره اوضاع مربوط به فلسطین و غزه و توافقات برخی کشور‌های عربی با رژیم اشغالگر بحث و تبادل نظر کردند.

از سوی دیگر، یکی از رهبران جنبش حماس، از دیدار قریب‌الوقوع «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله در زمان حضور هنیه در لبنان خبر داد.

«اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس ضمن اعلام این خبر گفت که ارتباط میان حزب‌الله و جنبش حماس، رابطه‌ای راهبردی است و اتفاقات معمولی و برخی اختلافات طی سالیان گذشته باعث قطع این ارتباط نشده است.

امروز پنجشنبه، قرار است همه گروه‌های فلسطینی موجود در غزه، دمشق و بیروت، در نشست مجازی که در سطح دبیرکل‌ها در پایتخت لبنان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

در این نشست، اسماعیل هنیه در رأس هیئت گروه مقاومت حماس و زیاد النخاله در رأس هیئت جهاد اسلامی شرکت می‎کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۳۴۰۷۳۰، www. tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین