پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۰۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
وزیر راه و شهرسازی از رشد ۵۰ درصدی طول آزادراه‌های کشور تا پایان دولت خبر داد.
شعار سال: وزیر راه و شهرسازی از رشد ۵۰ درصدی طول آزاد راه‌های کشور تا پایان دولت خبر داد.

رشد طول آزاد راه‌ها تا پایان دولت
محمد اسلامی در حاشیه سفر به کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طول آزاد راه‌های کشور، اظهار داشت:
طول بزرگراه‌های کشور از حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر به ۲۳ هزار کیلومتر افزایش پیدا خواهد کرد که بخشی از آن در استان کهگیلویه و بویراحمد قبلا افتتاح و بخشی دیگر نیز در سفر اخیر افتتاح خواهد شد و مابقی تا پایان دولت ساخته می‌شود و از ۲۱۰۰ کیلومتر به ۳۱۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد که نشان دهنده رشد ۵۰ درصدی طول آزاد راه‌های کشور است.

وی با اشاره به نبود هیچ تبعیضی در ایجاد بزرگراه و آزاد راه در استان‌های کشور، افزود:
برای دولت، شمال و جنوب، غرب و شرق هیچ فرقی نمی‌کند، فعال بودن ۲ هزار و ۳۰۰ تردد شمار در جاده‌های کشور، تردد شمار‌ها بیانگر میزان ظرفیت جاده و استفاده از آن هستند و بر اساس آن میزان نیاز به احداث بزرگراه و آزاد راه به صورت ریاضی محاسبه می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در پایان تاکید کرد که در ساخت آزاد راه و بزرگراه نگاه منطقه‌ای وجود ندارد و آزاد راه و بزرگراه‌های کشور با توجه به میزان ترافیک و نیاز ایجاد می‌شوند.

برنامه‌های سفر وزیر راه
سال پیش ۲ هزار و ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی در کشور افتتاح شد و تا پایان دولت ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی دیگر در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد، طول راه‌های روستایی کشور ۲۰۶ هزار کیلومتر است.

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح یاسوج – سه راهی مهریان (جاده اصلی سورمق، اقلید – یاسوج)، افتتاح طرح‌های توسعه و بهسازی، روشنایی باند، تکمیل ساختمان‌ها و ارتقای زیرسرساخت‌های فرودگاه یاسوج و افتتاح عملیات تکمیلی بزرگراه گچساران خیرآباد از جمله برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به کهگیلویه و بویراحمد است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 13 شهریور 1399، کد خبر: 210606،  www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین