پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه پیگیر کاهش قیمت کالا‌های اساسی هستیم، گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس به گرانی مرغ و سایر کالا‌های اساسی ورود کرده و به زودی قیمت این اقلام کاهش می‌یابد.
شعار سال: محمدتقی نقدعلی با اشاره به آشفتگی بازار کالا‌های اساسی مردم گفت: مجلس به ویژه کمیسیون کشاورزی آن به جد پیگیر ساماندهی وضعیت بازار بوده و در این راستا جلساتی با مسئولان مربوطه داشته است.
وی با تاکید بر اینکه بحث ثبت سفارش نهاده‌ها و نحوه تخصیص ارز به آن‌ها از مواردی است که در کمیسیون کشاورزی مجلس مورد بحث و بررسی واقع شده است، افزود: این کمیسیون در بحث مرغ لاین آرین نیز ورود کرده تا به این ترتیب بتوانیم قیمت مرغ مصرفی مردم را کاهش دهیم.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای رفع مشکلات رخ داده در مسیر تخصیص ارز به نهاده‌های دامی و کشاورزی کمیته‌ای از نمایندگان مجلس از بندر امام خمینی نیز بازدید کرده است، اضافه کرد: مجلس مدام در حال رایزنی بوده و جلسه‌ای با حضور نمایندگانی از وزارت صمت و جهاد کشاورزی و همچنین رئیس کل بانک مرکزی داشته است.
نقدعلی با تاکید بر اینکه تخصیص به موقع ارز به نهاده‌های دامی و کشاورزی می‌تواند جلوی افزایش قیمت کالا‌های اساسی مردم را بگیرد، گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده به زودی قیمت مرغ و سایر اقلام معیشتی مردم کاهش خواهد یافت، با توجه به اینکه قیمت جهانی نهاده‌ها نیز کاهش پیدا کرده است.
وی ادامه داد: برای تخصیص ارز از سوی بانک مرکزی جلسات متعددی در مجلس برگزار شده و پیگیری‌های مستمر همچنان ادامه خواهد داشت.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ورود مجلس به گرانی کالا‌های اساسی برای جلوگیری از غفلت‌ها و قصور‌ها بوده تا به این ترتیب قیمت‌ها روند نزولی به خود بگیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۱۲۳۵۴، ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
0
کمیسیون کشاورزی تنها کمیسیونی که هیچ آدم متخصصی درش وجودنداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین