پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۷۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
دادستانی طی نامه‌ای کسب و کار‌های اینترنتی فعال در حوزه نیازمندی خودرو و مسکن را موظف کرده تا کاربران خود را از اول مهر از طریق سامانه امتا احراز هویت کنند.
شعار سال : در نامه‌ای که از سوی دادستانی برای اتحادیه کسب و کار‌های مجازی کشوری ارسال شده آمده است که کسب و کار‌های فعال در فضای مجازی باید برای احراز هویت کاربران خود اقدام کنند؛ اما در مرحله اول اولویت با کسب و کار‌ها و پلتفرم‌هایی است که در حوزه فروش خودرو و املاک فعالیت می‌کنند.

سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا)، با هدف رفع نیاز کسب و کار‌های الکترونیکی در خصوص شناسایی و احراز مشتریان خود (KYC) و همچنین تسهیل فرآیند تعامل مشتریان با کسب و کار‌ها در بستری امن طراحی و پیاده سازی شده است.

همچنین طبق دستورالعملی که از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شده فروشگاه‌ها و سکو‌های اینترنتی از جمله سایت‌های درج آگهی موظفند براساس نوع و میزان فعالیتشان نسبت به احراز هویت تامین کنندگان کالا و آگهی دهندگان از طریق سامانه امتا اقدام کنند و با انجام کنترل‌های لازم از درج قیمت‌های غیرقانونی و نامتعارف برای کالا‌ها و خدمات خودداری کنند.

سایت‌های درج آگهی نیز طبق دستورالعمل مرکز موظف شده‌اند، برنامه زمان‌بندی که براساس نوع و میزان فعالیت آن‌ها ابلاغ خواهد شد، در مورد اشخاص با بیش از سه آگهی در ماه، نسبت به کنترل مجوز قانونی مانند پروانه کسب و احد صنفی از طریق سامانه امتا اقدام کنند.

الزام به احراز هویت از طریق سامانه امتا برای اولین بار برای ثبت‌نام خودرو اجرایی شد و در آن زمان از طریق این سامانه بیش از ۷ میلیون نفر احراز هویت شدند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از آخرین اخبار، تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر akharinkhabar.ir، ۶۷۳۸۳۴۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یاور
Netherlands
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
کسی که دروغ میگه می تونه به راحتی هویتش را هم جعل کند
تازه اینجوری کارو بار سیستم های آگهی خراب می شن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین