پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۹۸۹۸۱
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
معاون امور تعاون، از ارائه تسهیلات با نرخ ترجیحی، صدور ضمانت نامه تا سقف 100 میلیارد تومان و مشاوره های کسب و کار و حقوقی به کارآفرینان مستعد، خبر داد.
شعار سال: مراسم انعقاد تفاهم نامه 300 میلیارد تومانی مسکن کارگری و تفاهم نامه 200 میلیارد تومانی توسعه بازار و 200 میلیارد تومانی جوانان با صندوق کارآفرینی امید و تفاهم نامه 20 درصد تخفیف بیمه کارفرما با معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی و مراسم تفاهم نامه تعاونی توسعه روستایی با حضور محمد کبیری معاون امور تعاون، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه‌ تعاون و اصغر نورالله زاده مدیر عامل اصغر صندوق کارآفرینی امید روز دوشنبه 17 شهریورماه در وزارت کار برگزار شد.

محمد کبیری، معاون امور تعاون در ابتدای این نشست گفت: رویکرد بخش تعاون در دوسال اخیر حمایت ویژه از تشکیل و توسعه تعاونی های اشتغال زا با محوریت جوانان و زنان بوده است.

او افزود: امروز در گام نخست تفاهم نامه ای با سازمان بسیج سازندگی منعقد می کنیم تا بتوانیم افرادی که مستعد تشکیل تعاونی با رویکرد اجتماعی و اقتصادی هستند داشته باشیم و خدماتی مثل ارائه تسهیلات با نرخ ترجیحی صدور ضمانت نامه تا سقف 100 میلیارد تومان و مشاوره های کسب و کار و حقوقی در اختیار آنها قرار دهیم.

کبیری بیان کرد: ما معتقدیم در شرایطی که ایران از آثار اقتصادی کرونا رنج می برد قطعا کمک تعاونی ها می تواند بخشی از آثار منفی را منتفی کند و باورمان این است که اگر بتوانیم بستر مناسبی فراهم کنیم و سرمایه های خرد مردمی را به تعاونی های توزیعی و خدماتی گسیل دهیم قاعدتا از جذابیت بازارهای اغواگرایانه جلوگیری می شود و یقینا می توانیم با توسعه بخش تعاون تاب آوری اقتصادی کشور را در برابر تحریم ها افزایش دهیم و با رویکرد توسعه اقتصاد مقاومتی که جز اصلی ترین فرمایشات رهبر است از این طریق دنبال کنیم و امروز گام های مهمی از محل انعقاد این تفاهم نامه ها برداشته خواهد شد.
کبیری اظهار کرد: 6 هزار و پانصد تعاونی فعال در مسکن مهر داشتیم که موظف بودند 840 واحد را تحویل مردم دهند.

او افزود: پیشرفت تحویل مسکن مهر به مردم به 91 درصد رسیده است و اگر قانون اجازه دهد از همین منابع برای 9 درصد باقی مانده که دچار مشکلات مالی شده اند استفاده کنیم .

کبیری اظهار کرد: پرونده مسکن مهر سال 99 در بخش تعاونی به پایان می رسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 17 شهریور 1399، کد خبر: 1055010، www. borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین