پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۳۸۱
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
بستن چند تا خیابون و ایجاد اختلال ترافیکی در شرایط کرونائی شده برنامه سازمان حمل و نقل شهرداری تهران برای فعالیت نمادین در روز جهانی بدون خودرو؟ صد‌ها بار گفتیم و باز می‌گوئیم که مدیریت شهری، تخصصی‌تر از آن است که دست هر فردی باشد! عاقلان دانند.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ویژه برنامه‌های سازمان حمل و نقل ترافیک در روز جهانی بدون خودرو در اول مهر خبر داد.

وهاب میزانی در مصاحبه ای با اشاره به همزمانی اول مهر با روز جهانی بدون خودرو گفت: در سراسر جهان مدیران شهری در بسیاری از کشور‌ها در این روز مردم را به پرهیز از استفاده از خودرو‌های شخصی ترغیب می‌کنند تا فضای شهر‌ها را برای سکونت شهروندان مطلوب‌تر و جذاب‌تر کنند.

وی افزود: البته روز نخست مهر و روز جهانی بدون خودرو با سه شنبه‌های بدون خودرو که چندسالی است مورد توجه مدیران شهری و شهردار تهران قرار گرفته، مصادف شده است، از این رو بنابر ابلاغیه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و هماهنگی با پلیس راهور مقرر شد که به صورت نمادین تعدادی از خیابان‌ها و معابر شهر تهران در بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برای تردد خودرو‌ها با محدودیت مواجه شود و فضای معابر به استفاده از دوچرخه، پیاده روی و موضوع‌های مرتبط با مسائل اجتماعی اختصاص پیدا کند.
میزانی گفت: امیدواریم با نتایج خوبی که از برگزاری این برنامه به دست می‌آید در سال‌های آینده از لحاظ زمانی و تعداد روز، روز‌های بیشتری در طول سال برای این موضوع برنامه ریزی شود.

 

تعداد بازدید : 6

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 31 شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۸۲۸۵۹۴، iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین