پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۸۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
دبیر فدراسیون تنیس گفت: به ما می‌گویند چرا اردو‌های تیم ملی تنیس برگزار نمی‌شود، غافل از اینکه فدراسیون تنیس حتی یک زمین تمرین از خودش ندارد!
شعار سال: فرزین ضیاآذری دبیر فدراسیون تنیس  اظهار داشت: پس از مدت‌ها وقفه در مسابقات ورزشی موفق شدیم تورنمنت تنیس جام حذفی یادوراره شهید سلیمانی را برگزار کنیم. 16 تیم و 52 تنیسورِ آماده که باعث شدند سطح کیفی رقابت‌ها فراتر از انتظار جامعه تنیس باشد.
 
ضیاآذری ادامه داد: خوشبختانه تنیس از جمله رشته‌هایی بود که از شیوع ویروس کرونا نه تنها آسیب ندید که با توجه به فاصله تنیسورها از هم، سایر ورزشکاران رشته‌های دیگر نیز در این مدت به سمت این رشته آمدند و باعث رونق بیشتر این رشته ورزشی شدند. در حقیقت در این مدت باشگاه‌های تنیس تعطیل نبودند و علاقه‌مندان به تمرین و مسابقه مشغول بودند.
 
دبیر فدراسیون تنیس درباره جام سردار سلیمانی توضیح داد: حقیقتا تنیسورها با آمادگی خوبی در مجموعه ورزشی چهارباغ کرج حاضر شده بودند و در نهایت تیم وِل سِرویسز موفق شد در بازی نهایی تیم توسعه امین دارو را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.
 
ضیاآذری به وضعیت تیم ملی، انتخاب کادر فنی و ملی‌پوشان اشاره کرد و متذکر شد: در مهرماه کمیته فنی را تشکیل می‌دهیم تا روند انتخاب سرمربی و ملی‌پوشان انجام شود. با توجه به اینکه سال آینده میلادی باید در مسابقات دسته چهار تنیس آسیا شرکت کنیم، زمان کافی داریم تا اردوهای تیم ملی را برگزار کنیم.
 
دبیر فدراسیون تنیس به وضعیت اردوهای تیم ملی پرداخت و تصریح کرد: به ما می‌گویند چرا اردو برگزار نمی‌کنید؟! اما خبر ندارند که مجموعه فدراسیون تنیس در کل کشور حتی یک زمین تمرین برای خودش ندارد. متاسفانه پایگاه تنیس استقلال را که سالها مرکز پرورش و جذب استعدادها و علاقه‌مندان بود، از فدراسیون گرفته شد و به بهانه خصوصی‌سازی به مزایده گذاشتند. شرکت توسعه تجهیز با اینکه دستور کتبی معاون وقت ورزش قهرمانی را داشت اما نسبت به تنیس کم‌لطف بودند و تنها زمین‌های تمرینی فدراسیون را از ما گرفتند.
 
ضیاآذری در این خصوص توضیح داد: اگر بهانه، بدهی فدراسیون به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بود که تمام فدراسیون‌های ورزشی به این شرکت بدهکار هستند. وقتی یک فدراسیون اولین شرط لازم برای توسعه ورزش قهرمانی را در اختیار ندارد، چگونه از تنیس انتظار دارند که در رده ملی به موفقیت برسد. واقعا در حق تنیس ظلم شده و اراده‌ای هم برای برطرف کردن این موضوع وجود ندارد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  ، تاریخ انتشار:   2 مهر 1399  ، کدخبر: 1649428،www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
واقعا چرا ورزش ما اینقدر مشکل داره ؟ هر حوزه ای یه مشکل داره . چه وضعشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین