پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۱۰۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
هر کی با آقا سورنا ستاری بره بازدید پارک علم و فناوری پردیس، محال عکس یادگاری با طیاره توی پاچه اش نره. چندتا دنده عوض می‌کنند و به یاد کودکی حس خلبانی می‌گیرند و میره به امضا قرارداد. نفر قبلی که رسانه‌ای شد، طفلک آذری جهرمی بود. الان هم علی عسکری صدا و سیما.
شعار سال:دکتر "عبدالعلی علی‌عسگری" در جمع فعالان شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری پردیس گفت: انعکاس موفقیت‌های علمی و آمادگی صدا و سیما برای پوشش رسانه‌ای دستاورد‌های مهم پارک فناوری ضروری است.
 
رئیس سازمان صدا و سیما افزود: تولید فیلم، سریال و مستند می تواند بستری برای معرفی محتوا‌های موجود در عرصه علم و فناوری به مردم باشد.
 
رئیس سازمان صدا و سیما، رسانه ملی را رسانه‌ای توسعه محور و پیشرفت‌ مدار خواند و گفت: صدا و سیما آماده هر نوع همکاری برای برنامه‌سازی در حوزه علم و معرفی شرکت‌های دانش ‌بنیان است.
 
تعداد بازدید : 7

"سورنا ستاری" معاون علمی و فناوری رئیس جمهور هم در حاشیه این نشست با استقبال از همکاری دو جانبه پارک علم و فناوری پردیس و سازمان صدا و سیما گفت: رسانه ملی همواره با شرکت‌های دانش‌بنیان در ارتباط بوده و این شرکت‌ها در بسیاری از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی حضور داشته‌اند. آقای ستاری هدف از تأسیس چنین مرکزی را حمایت ویژه از طرح‌های فناورانه تا مرحله تولید محصول دانست و اظهار امیدواری کرد این تلاش برای خوداتکایی، در قاب تلویزیون دیده شود.
تعداد بازدید : 2

همانطور که گفتیم، قبل تر از این آذری جهرمی روی اون صندلی مسئله دار نشسته بود. بعدش آذری جهرمی تصویری از خلبانی خود و سورنا ستاری در کابین هواپیما در حاشیه آغاز احداث پارک اقتصاد دیجیتال در پارک فناوری پردیس رو با افتخار در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد.


برگرفته از منابع گوناگون، اختصاصی شده توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  صداو سیما ، تاریخ انتشار:  3 مهر  1399  ، کدخبر: 801477 ،www.irinn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین