پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: گردش مالی ۸ هزارمیلیارد تومانی، حاصل فعالیت ۱۷ساله مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور است.
شعار سال:معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: گردش مالی ۸ هزارمیلیارد تومانی، حاصل فعالیت ۱۷ساله مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور است.

دکتر مسعود برومند در نشست هم‎اندیشی با پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری، اظهار داشت: هم اکنون حدود ۴۳ پارک علم و فناوری و ۱۹۰ مرکز رشد در کشور فعال است که ۴۲ هزار نفر در آنها مشغول فعالیت هستند.

وی با تاکید بر افزایش تعداد این مراکز علمی، اضافه کرد: شاغلان پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد از فارغ التحصیلان دانشگاه‎ها هستند که در حوزه‌های مختلف، فعالیت‌های پژوهشی انجام می‌دهند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، با تاکید بر اینکه حمایت بیشتر از پژوهشگران و فناوری از سیاست‌های کلان توسعه آموزش عالی است، تصریح کرد: در همین راستا طرح گرنت فناوری از سوی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم در نظر گرفته شده تا دانشگاه‌ها بتوانند بهتر با پارک‌های علم و فناوری همکاری کنند.

وی ادامه داد: این طرح از خروجی‌های پژوهشی که می‌توانند به فناوری تبدیل شوند، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

دکتر برومند با اشاره به تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی اعتبار پژوهشی (ستاپ)، تصریح کرد: ستاپ در سال گذشته اجرایی نشد ولی مذاکراتی برای اخذ منابع مالی لازم انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به بازدید از آزمایشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری، اظهار داشت: این دانشگاه، دانشگاهی توانمند با اعضای هیئت علمی قوی و امکانات و تجهیزات مطلوبی است.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناوری دانشگاه حکیم سبزواری را تولیدات خوبی ارزیابی کرد و افزود: شرایطی که در این دانشگاه وجود دارد، نشان می‌دهد که با همه کاستی و نواقص، کارآفرینان و جوانان خلاق توانسته‌اند محصولات کارآمدی را به بازار عرضه کنند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:19تیر1398،کدخبر:869021،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
با این توسعه فناوری این سرمایه گذاری باید انجام بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین