پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۱۴۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
سخنگوی صنعت برق از اصلاح و بهینه‌سازی گسترده شبکه برق کشور تا سه سال آینده خبر داد. وی افزود: با اجرای برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تحول عظیمی در شبکه برق کشور رخ می‌دهد.

شعار سال: مصطفی رجبی مشهدی در رسانه ملی در خصوص اختصاص ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح، اظهار داشت:

در حال حاضر ۳۰ درصد از شبکه‌های برق کلانشهرها، فرسوده است و تحمل افزایش مصرف را در اوج مصرف تابستان، پدیده‌های جوی و بلایای طبیعی را ندارند که این شبکه‌ها تا سه سال بعدی اصلاح و بهینه‌سازی خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه با اجرای برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تحول عظیمی در شبکه برق کشور رخ می‌دهد افزود:

عمر مفید شبکه‌های برق ۳۰ سال است و این درحالی است که بخشی از شبکه‌های برق کشور با عمر ۵۰ سال همچنان در حال فعالیت هستند.

 

*** اصلاح و بهینه‌سازی گسترده شبکه برق

رجبی مشهدی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب پیرامون توجه به اصلاح شبکه‌های فرسوده، تصریح کرد:

در سال‌های گذشته نیز اقداماتی برای بازسازی شبکه برق انجام شده است که نصب ۳۲ هزار ترانسفورماتور توزیع، توسعه ۲۰ هزار کیلو متری شبکه فشار متوسط و جایگزینی ۵۴ هزار کیلومتر شبکه‌های فرسوده مسی با کابل‌های خودنگهدار سازگار با محیط زیست، از جمله آن است.

سخنگوی صنعت برق در پایان با بیان اینکه احداث تونل انرژی و احداث پست‌هایی با عایق گازی نیز در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد افزود:

تامین مالی اجرای شبکه‌های فرسوده برق از ظرفیت‌های داخلی، بازار سرمایه، جلب مشارکت بخش خصوصی و منابع بانکی، انجام می‌شود.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از صنایع پرس، تاریخ انتشار: ۴مهر ۱۳۹۹، کد خبر: 218212، sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین