پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۲۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
یک روزنامه آمریکایی در مورد فشار‌های جدید علیه یمن گفت: قرار دادن انصارالله یمن در میان سازمان‌های تروریستی و فشار بر این جنبش یکی از گزینه‌های آمریکا برای تحت فشار گذاشتن این گروه است.
شعار سال: روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» گزارش داد که دولت این کشور در راستای تشدید فشار‌ها بر انصارالله یمن، برخی راهکار‌های جدید از جمله قرار دادن این گروه در فهرست سازمان‌های «تروریستی» را بررسی می‌کند.
دولت آمریکا پیش از این در سال ۲۰۱۸ میلادی نیز تلاش کرده بود انصارالله را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد، اما این تصمیم در نهایت به دلیل موانعی که در انتقال کمک و عملیات سازمان‌های امدادی در یمن ایجاد می‌کرد، کنار گذاشته شد.
روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقام‌های دولت آمریکا که به نام آن‌ها اشاره‌ای نشده، نوشته است که واشنگتن که به دنبال فشار حداکثری علیه ایران است، زمان را نسبت به دو سال پیش مناسب‌تر می‌بیند.
یکی از این مقام‌ها گفته است که در حال حاضر مقدمات بازبینی حقوقی و اطلاعاتی فعالیت‌های انصارالله توسط مقام‌های مسئول در جریان است تا مشخص شود آیا این گروه در چنین طبقه‌بندی جای می‌گیرد یا نه.
منابع روزنامه واشنگتن پست تاکید کرده‌اند که هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۷۳۲۹۷، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین