پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
رویداد مجازی معرفی نیاز‌های فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی با هدف بازاریابی برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور در این بخش به صورت برخط (آنلاین) از امروز - یکشنبه - به مدت سه روز آغاز شد.

شعار سال: این رویداد به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) به صورت برخط برگزار می‌شود.

در این رویداد سه روزه نیاز‌های فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی از جمله نیاز‌های شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت پشم شیشه ایران، شرکت کاشی الوند، شرکت توسعه معادن پارس تامین، شرکت مس باهنر، شرکت فرآورده‌های نسوز ایران، شرکت لعاب ایران، شرکت سرام آرام، شرکت زغال سنگ پرورده طبس، شرکت کاشی سعدی، شرکت معدنی املاح ایران و شرکت خاک چینیدر قالب ۱۲ نشست معرفی می‌شود.

ساخت و تجهیز تجهیزات و ماشین آلات معدنی و صنایع معدنی، تولید مواد شیمیایی و معدنی مورد نیاز حوزه معدن و صنایع معدنی، ساخت قطعات فلزی و غیر فلزی مورد نیاز حوزه معدن و صنایع معدنی وفناوری‌های مورد نیاز در فرآیند‌های اکتشاف و فرآوری مواد معدنی از جمله محور‌های این رویداد مجازی است.

همچنین دو کارگاه با موضوع آشنایی با استاندارد‌های حوزه معدن و بررسی نقش مالکیت فکری در توسعه کسب و کار برگزار می‌شود.

در این رویداد مجازی سه روزه ۴۰۲ نفر شرکت کرده اند که از این تعداد ۳۰۷ نفر از شرکت‌های دانش بنیان، ۵۹ نفر از شرکت‌های در فرآیند دانش بنیانی و ۳۶ نفر نیز از شرکت‌های غیر دانش بیان هستند.

در جریان برگزاری این رویداد مجازی، فرصت پرسش و پاسخ برای شرکت کنندگان در قسمت گفتگو وجود دارد، همچنین مذاکره خصوصی با ارایه کنندگان نیاز‌ها در اتاق‌های مجازی پیش بینی شده است.

صندوق نوآوری و شکوفایی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقدام به برگزاری این رویداد به صورت مجازی کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می متالز، تاریخ انتشار: 6 مهر 1399، کد خبر: 132458،  www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
وقتی متخصصین ما تو دانشگاه های امیرکبیر و شریف و صنعتی بابل دارن پر میکشن و میرن خارج از کشور همین میشه! شکی نیست در اینده نزدیک با کمبود نیروی متخصص مواجه میشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین