پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نباید به آموزش سربازان لطمه وارد شود و طول دوره آموزشی بر اساس نیاز سازمان اجرا خواهد شد، گفت: در ادامه، دوره آموزشی خدمت وظیفه عمومی در مراکزی که ظرفیت کافی را دارند، به صورت ۲ ماهه اجرا خواهد شد.
شعار سال: سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا امروز در حاشیه آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی غرب استان تهران در خصوص دوره آموزشی خدمت وظیفه عمومی اظهار داشت: طول دوره آموزشی بر اساس نیاز سازمان خواهد بود و البته دوره یک ماه آموزشی در طول خدمت جبران می‌شد.

وی افزود: نیروی انتظامی انسان محور است و در این رویه مهارت برای مدیریت یک اصل است و در حین خدمت و رده‌ها جبران می‌شد و لکن بر اساس شرایط بهداشتی و ویروس کرونا این دوره محدود شده بود که ان شاء الله در ادامه جبران خواهد شد.

جانشین فرمانده ناجا بیان داشت: قطعا آموزش سربازان نباید لطمه پیدا کند و در مراکزی که ظرفیت اجرای برنامه آموزشی ۲ ماهه وجود دارد، این دوره ۲ ماهه اجرا خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تابناک، تاریخ انتشار: 9 مهر1399، کد خبر: 28289،  www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
به نظرم تو این شرایط کرونایی و وضعیت رعایت و کنترل بیماری ها در پادگان همون یک ماه هم زیاده! این رو یک سرباز داره مینویسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین