پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۹۱۹
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه آرامش و امنیت بسیار خوبی در مرز‌های کشور حاکم است، گفت: مرزنشینان نیاز به بازارچه‌های مرزی فعال و پویا دارند. ان‌شاءالله با معرفی کابینه فعال و انقلابی دولت جدید، شاهد رشد و شکوفایی در گشایش بازارچه‌های مرزی شویم.
شعار سال: سردار «قاسم رضایی» در حاشیه سفر به استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: طبق روال و در ادامه بازدید‌ها از رده‌های مختلف نیروی انتظامی، امروز از مرز‌های جنوب شرقی کشور بازدید به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان از مهارت، اشراف و روحیه انقلابی بسیار خوبی برخوردارند، تصریح کرد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در عملکرد اونیفورم‌پوشان مرزبان و مرزنشینان، مشهود و قابل تقدیر است.

جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه آرامش و امنیت بسیار خوبی در مرز‌های کشور حاکم است، افزود: استکبار جهانی بیش از ۴۰ سال است که در افغانستان فتنه ایجاد کرده است.
 
مردم افغانستان آزرده خاطر هستند

این مقام ارشد انتظامی با تصریح اینکه این روز‌ها مردم افغانستان آزرده خاطر هستند گفت: نتیجه ناراحتی این مردم رنج دیده، فتنه‌هایی است که استکبارگران سال‌ها است با مسلح کردن گروه‌های مختلف در این کشور، ایجاد و با خروج خود، فتنه‌ها را شعله‌ور کرده‌اند.

سردار رضایی با بیان اینکه ارتباط بین مرزبانان و مرزنشینان در میهن اسلامی‌مان جزو موارد اعلا است، عنوان داشت: رضایتمندی مردم در اقصی نقاط کشور به ویژه در مناطق شرقی از مرز‌ها گرفته تا شهر‌ها و روستا‌ها و... با توجه به خدمت‌رسانی کارکنان ناجا به این عزیزان مشهود است.

وی با تأکید بر اینکه مرزنشینان عمدتاً نیاز به بازارچه‌های مرزی فعال و پویا دارند، خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله با معرفی کابینه فعال و انقلابی دولت جدید، شاهد رشد و شکوفایی در گشایش بازارچه‌های مرزی شویم.
 
مرزنشینان نیاز به بازارچه‌های مرزی فعال دارند


جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در مناطق مختلف از جمله مرز‌های شمال غرب، ارتباط و تعامل بسیار خوبی بین مرزبانان با کشور‌های همسایه (ترکیه و عراق) برقرار است، تصریح کرد: البته به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا نسبت به گذشته نشست‌های فی‌مابین مرزبانان و رفت و آمد‌ها محدودتر شده، اما خوشبختانه امنیت و آرامش در کل مرز‌ها برقرار است.
این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه بر اساس برآورد‌های صورت گرفته، قاچاق کالا در مبادی غیررسمی به حداقل رسیده است، اضافه کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی میدانی وظیفه خود می‌داند با تمام توان در امر قاچاق کالا مقابله جدی داشته باشد.

وی افزود: در بحث قاچاق کالا بر اساس سازوکار‌های اولیه و نیاز به همکاری سایر بخش‌ها، آنچه حائز اهمیت بوده، بالا بردن هزینه جرم توسط مجرمان است که این موضوع به طور حتم در کاهش چشمگیر وقوع جرایم بسیار مؤثر خواهد بود.

سردار رضایی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم‌الحرام و اربعین حسینی (ع) یادآور شد: نیروی انتظامی برای تسهیل در تردد و خدمتگزاری به زائران عزیز امام حسین (ع) در مرزها، مطابق چند ساله اخیر، آمادگی دارد؛ اما با توجه به محدودیت‌های تردد در شرایط کرونا، این موضوع منوط به توافق مسئولان دو کشور ایران و عراق و براساس وضعیت شیوع کرونا خواهد بود.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۵۰۱۵۴، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین