پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۳۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: اقتدار نیروی انتظامی از راهبردی‌ترین مولفه‌های امنیت ملی بشمار می‌رود.

شعار سال: سردار قاسم رضایی عصر دوشنبه در نشست مشترک با مرزبانان استان های غربی در ستاد انتظامی ایلام اظهار داشت: نیروی انتظامی جایگاه والایی دارد و می تواند در همه عرصه ها لوکوموتیو دیگر سازمان ها باشد.
 
وی افزود: با تدبیر ناجا و به منظور تسریع در مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در ناجا راه اندازی و به تمامی استان ها برای اجرا ابلاغ شده است.
 
جانشین نیروی انتظامی کشور یادآور شد: فرماندهان و مسوولان‌ انتظامی و مرزبانی کشور به صورت هماهنگ و یکدست باید با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات ، راه ورود قاچاق سلاح و مهمات را به کشور ببندند.
 
سردار رضایی با بیان اینکه مؤثرترین مولفه در امنیت ملی، نیروی انتظامی است ، گفت: مولفه موثر در روابط بین المل و روابط خارجی نیز این نیرو در کشور است و اگر نیروی انتظامی ضعیف باشد، همه دستگاه ها می لنگند.
 
جانشین نیروی انتظامی کشور با خدا قوت جانانه به به فرماندهان مدیران و کارکنان انتظامی و مرزبانی سه استان مذکور گفت: باید اقدامات ما انقلابی و برای انقلاب باشد و آرامشی که لایق مردمان سرزمینمان است، برایشان رقم بزنیم.
 
وی با اشاره به به فرمایشات مقام معظم رهبری در برخورد با پدیده شوم قاچاق سلاح و مهمات که بار زحمات و مقابله این مهم بر دوش کارکنان پلیس است، ادامه داد: خدمت به مردم از توفیقات الهی است که نصیب همه ما شده و باید با تشکیل بانکهای اطلاعاتی دقیق در موضوعات مختلف به ویژه قاچاق سلاح و احشام که عامل اصلی ضربه به اقتصاد، امنیت و آرامش مردم است تلاش کنیم.
 
جانشین ناجا یادآور شد: با به روز کردن ایده ها و تاکتیک ها و استفاده صحیح از منابع و امکانات موجود باید از روزمرگی دوری و با پایش و اقدامات هوشمندانه ، در شأن پلیس ایران اسلامی عمل کنیم.
 
سردار رضایی با اشاره به اینکه عامل اغلب ناهنجاری های جامعه قاچاق به ویژه قاچاق سلاح است، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با افرادی که بخواهند به هر نحوی یا با حمل و نگهداری و استفاده غیرمجاز از سلاح آرامش مردم را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:   1 دی  1399  ، کدخبر:84156750 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
مردم هم بايد به اين نيرو با رفتارهاشون انگيزه بدن نه اينكه اون هارو خداي نكرده سركوب كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
چرا بايد نيروي انتظامي در ايران اين همه توسط رسانه هاي معاند كوبونده بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
همين تيروهاي خدوم انقلابي هستن كه با جان و دل و مالشون در عرصه امنيت قدم بر ميدارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین