پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به مصوبه ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا خواستار اجرای قانون اقدام متقابل توسط مدیران اجرایی شد.

شعارسال: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی، گفت: در مسئله حقوق‌های نجومی چه اقدامی انجام شد؟ به مردم گزارش داده شود. کمیسیون اصل 90 ماموریت دارد، خروجی این کمیسیون چیست؟ در مسئله FATF جایگاه مجلس چیست؟ قرار بود وزیر اقتصاد در این خصوص به مجلس گزارش دهد تا نمایندگان نیز در جریان کم و کیف این قرارداد قرار بگیرند.

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: قراردادهای جدید نفتی هم که در تعطیلات مجلس ابلاغ شد و رفت. مجلس در این مسئله چه کاره بود؟ در خریدهایی که در حال انجام است آیا قانون اساسی و مجلس شورای اسلامی دور زده شده است؟ رهبری تاکید دارند واردات فن آوری مورد توجه باشد، ما نمی‌دانیم واقعا فن‌آوری وارد می‌شود یا خیر؟ یا در مسئله احداث نیروگاه‌ها تا چند درصد مسئله انتقال فناوری انجام می‌شود؟

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، گفت: امیدوارم نظام رتبه‌بندی معلمان هر چه زودتر اجرایی شود.

سلیمی افزایش برخی کالاهای اساسی در آستانه ماه محرم را مورد انتقاد قرار داد و افزود: قیمت برنج حدود 45 درصد افزایش یافته است. گوشت، میوه و سبزیجات گران شده است، چه کسی پاسخگوی این گرانی‌هاست؟ وضع درمان شهرستان‌های محلات و دلیجان روز به روز تاسف‌آورتر می‌شود. مسئولان به موضوع رسیدگی کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 4مهر1395، کدخبر: 95070401724: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین