پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی گفت: به علت کاهش میزان تقاضا، فعلاً مشکلات افزایش قیمت و کمبود نهاده‌های دامی در کشور برای دام سنگین مشکلی ایجاد نکرده است.
شعار سال:«علی خندان‌رو»، رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، درباره وضعیت این بازار اظهار کرد: به علت کاهش میزان تقاضا، فعلاً مشکلات افزایش قیمت و کمبود نهاده‌های دامی در کشور برای دام سنگین، مشکلی ایجاد نکرده و بازار فعلاً دارای تعادل است.
 
او ادامه داد: در پی همه‌گیری کرونا مصرف گوشت کاهش یافته است و از این نظر تولیدکنندگان توان تامین نیاز بازار را دارند. بنابراین دام سنگین از جمله گوشت گاو و گوسفند تاثیر قیمتی از این جهت نداشته است.
 
او با تاکید بر اینکه قیمت گوشت گاوی یک تا دو درصد افزایش قیمت داشته است، گفت: نسبت به گرانی بقیه اقلام مصرفی، خانوار گوشت گاوی افزایش قیمت چندانی نداشته است و به نظر می‌رسد، این وضعیت ادامه یابد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  برنا ، تاریخ انتشار:  12 مهر  1399  ، کدخبر:    1067393،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
واقعا فكر ميكنيد مردم عادي از اين چيزا سر در ميارن؟ به هيچ عنوان! اوه ها فقط قيمت گوشت رو مي بينن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین