پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۵۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اشاره به اظهارات روز گذشته محمدجواد آذری جهرمی دارد که گفته بود: «عده اندکی می‌گویند اینترنت کشور باید قطع شود. این افراد صاحب نفوذ نیستند و تعدادشان زیاد نیست. اگر عقل در جامعه غالب باشد، اینترنت قطع نخواهد شد.» دارد.

شعار سال: سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در صفحه اینستاگرام خود خطاب به محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات نوشت: «عقلی که می گویید، آیا عقل استفاده کننده اینترنت است یا عقل دیگری؟»

این گفته های مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اشاره به اظهارات روز گذشته محمدجواد آذری جهرمی دارد که گفته بود: «عده اندکی می‌گویند اینترنت کشور باید قطع شود. این افراد صاحب نفوذ نیستند و تعدادشان زیاد نیست. اگر عقل در جامعه غالب باشد، اینترنت قطع نخواهد شد.» دارد.

او همچنین در بخش دیگری از پیام خود خطاب به وزیر ارتباطات نوشته است: «من هم با شما موافقم اگر خرد و عقل وجود داشته باشد هر کسی را در ورزش جامه مدیریت بر تن نمی کنند، حتی در جاهای بالای بالا .»

وزیر ارتباطات شب گذشته در اظهار نظر دیگری در صفحه اینستاگرام خود خطاب به هواداران باشگاه استقلال تهران نوشته بود: «نه تنها وزیر، بلکه مقام بالاتر از وزیر استقلالی هم در کابینه داریم.»

حمایت های دولتی ها از برخی باشگاه های ورزشی این روزها به بحث داغ میان هواداران فوتبال تیدیل شده است و کاربران در فضای مجازی دولت روحانی را متهم به هواداری از یک تیم خاص می کنند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از عصرجنوب، تاریخ انتشار خبر: 17 مهر ۱۳۹۹، کد خبر: -، asrejonoob.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
چه میدونم ولله با امیدواری از اینکه این اقای جهرمی در انتخابات پیش رو قصد منتخب شدن را نداشته باشه عملکرد ایشون رو بدون نمایشی و مثبت ارزیابی میکنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین