پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۳۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
تعطیلی فوتبال در کهگیلویه وبویراحمد این روزها در حال ادامه پیدا کردن است و بعد از شهرداری یاسوج به احتمال فراوان نفت و گاز گچساران به سرنوشت شوم غول کش های پایتخت طبیعت مبتلا می شود تا مرگ تدریجی فوتبال را در استان شاهد باشیم.

شعار سال: فوتبال هیجان انگیزترین رشته ورزشی در بین سایر رشته های ورزشی محسوب می شود، وقتی سیاست های دولت ها، جلسات مکرر ارگان ها نمی تواند شادی و نشاط را در جامعه برای قشر جوان به ارمغان آورد این ورزش فوتبال است که زمینه ساز شور و نشاط در بین جوانان می شود.

امروز فوتبال نه تنها زمینه ساز شور و هیجان در جوامع مختلف است، بلکه به عنوان یک ورزش پول ساز و رونق دهنده از طریق جذب شرکت های بزرگ صنعتی و سرمایه گذاری، تبلیغات کالا ها و و خدمات، نقل و انتقالات کلان مالی در اثر جا به جایی بازیکنان مطرح دنیا مورد توجه است.

فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد در طی چند سال گذشته با فراز و نشیب های فراوان رو به رو بود، روزی  پایتخت طبیعت ایران تیم شگفتی ساز شهرداری یاسوج را داشته و افتحار ورزش استان  با همه کمبودها بود، اما با مرور زمان به دلیل عدم حمایت مسئولان، نبود اسپانسر مالی، نادیده گرفتن این تیم و نهایتا منع قانون در شهرداری‌ها  تیم فوتبال شهرداری یاسوج  به فعالیت خود ادامه نداد و این تیم تعطیل شد بعد از آن زمان هیچ مسئولی پیگیر احیای این تیم نشد.

 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نماینده فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در لیگ های کشوری محسوب می شد، اما مسئولان شرکت نفت بیان می کنند ادامه تیم داریبرایشان امکان پذیر نیست، با این روند سناریوی تلخ و پازل انحلال تیم های فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد تکمیل شده  و نفت و گاز به همان سرنوشت شهرداری یاسوج مبتلا خواهد شد.

اما قضیه تعطیلی تیم های فوتبال در استان  به پایان نرسید و در جدیدترین مورد سیاوش نریمان استادیار دانشگاه  نامه ای سرگشاده ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص یکی از تیم های قلعه رئیسی به نام تیم فوتبال اتحاد طیبی برای حمایت از آن ارسال می کند که مورد غفلت مسئولان و سست شدن پایه های این تیم مشاهده شد.

در ماجرای تیم داری فوتبال باید گفت دقیقا اداره کل ورزش و جوانان ، ودر راس مدیریت اجرایی استان یعنی حسین کلانتری  برای رایزنی با وزارت ورزش  جوانان در کجای ماجرا  قرار دارد، از طرفی محمد تقی علوی چه نقشی در توسعه فوتبال داشته است، و اینکه  چه کسی باید پاسخگوی  ناامیدی جوانان در کهگیلویه و بویراحمد باشد، آینده و سرمایه استان یعنی بازیکانان قوتبال چه سرانجامی خواهد داشت؟،خانواده ها با کدام پشتوانی فرزندان خردسال خود را به  ورزش فوتبال ترغیب کنند؟

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری صبح گودرز، تاریخ انتشار 29 مهر    99، کد خبر:   164930، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
فوتبال به عنوان پرطرفدارترین ورزش واقعا پتانسیل های خوبی داره برای هر استان . ای کاش این استان هم به جمع فوتبالی ها اضافه بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
خیلی وقته فوتبال در خیلی از استان ها ما که پتانسیل بالایی هم دارن رو به افول هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
شما فکر میکنید واقعا بقیه مسائل در استان رو به افول نیست که روی این مانور مدید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
این استان در صورتی که میتونه خیلی در زمینه ورزش موفق باشه اما همیشه کنار گذاشته میشه و بهش توجهی نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین