پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۵۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
ورزشگاه تختی یاسوج با وجود بزرگی و وسعت و ظرفیتی که دارد، اما نمی‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، زیرا این شهر یک تیم قوی ندارد که عاشقان فوتبال در این شهر شاهد مسابقات آن باشند.
شعار سال: ورزشگاه تختی شهر یاسوج روزگاری مملو از عاشقان فوتبال بودکه برای دیدن بازی‌های شهرداری یاسوج با تیم‌های پر آواز فوتبال ایران پای به این شهر زیبا می‌گذاشتند.
در روزگاری که شهرداری یاسوج در جام حذفی به غول کش بزرگ معروف شده بود و تیم‌های قدرتمند فولاد و تراکتور را در زمین چمن یاسوج سر می‌برید و نایب قهرمان آسیا را در فولاد شهر به زانو در می‌آورد روز‌های زیادی می‌گذرد.
این روز‌های خوش، اما برای جوانان عاشق فوتبال شهر کوچکمان به کابوس تبدیل شد و شهرداری یاسوج پس از چهار سال حضور در لیگ یک کشور و یکه تازی در جام حذفی و حذف تیم‌های بزرگ ایران به یک باره دچار مرگ تدریجی شد.
بازی‌های داغ فوتبال در ورزشگاه تختی یاسوج که در مرکز شهر واقع شده بود، روح عجیبی به شهر و ساکنین آن داده بود، روحیه‌ای که می‌توان در زمان بازی‌های این تیم در چشمان یکایک شهروندان مشاهده کرد، در زمان بازی‌های این تیم کمتر کسی بود که پای ثابت بازی‌های غول کُش نباشد.
در سال ۹۷ لایحه تشکیل باشگاه فوتبال تحت نظارت شهرداری یاسوج در شورای این شهر تصویب و به شهردار تقدیم شد، بعد از مصوبه تمام اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج برای راه اندازی باشگاه فوتبال، تعدادی از این اعضا به شهردار مراجعه و گفتند که با راه اندازی باشگاه مخالف هستیم.
در همین رابطه کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج با تاکید براینکه موافق و مشتاق راه اندازی باشگاه فوتبال شهرداری این شهر هستیم، خاطرنشان کرد: قانون شهرداری‌ها این اجازه را به شهرداری یاسوج نمی‌دهد و ما نمی‌توانیم باشگاه داری حرفه‌ای در رشته‌های جمعی ورزشی داشته باشیم.
نبود یک تیم قوی در مرکز استان و عدم حمایت مسئولان ذی ربط باعث شد تا همچنان فقدان یک تیم فوتبال بومی در مرکز استان احساس شود و نهایتا طی روز‌های گذشته جمعی از ورزشکاران و فوتبالیست‌های شهر با حضور در ورزشگاه تختی یاسوج خواستار راه‌اندازی تیم فوتبالی در حد و اندازه شهرداری شوند.
باتوجه به اینکه شورای شهر یاسوج و همچنین ورزش و جوانان در زمان‌های مختلف و در تریبون‌ها پیگیر تیم داری در مرکز استان بودند، حال باید دید در سال پایانی شورای شهر با همکاری ورزش و جوانان آیا شاهد خرید یا کسب امتیاز یک تیم فوتبال به عنوان نمانیده مرکز استان خواهیم بود؟ یا اینکه همچنان نوجوانان و جوانان این شهر با نامیدی برای داشتن یک تیم فوتبال چشم انتظار آینده خواهند ماند؟
گفتنی است این رسانه پیگیری مسئله تیم داری از طریق ورزش و جوانان و همچنین شورای شهر یاسوج در مرکز استان بوده، اما مسئولان مربوطه پاسخگوی تماس‌های مکرر و پاسخگویی در این خصوص نبودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۶۳۱۸۴، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
كلا ما عادت داريم شام و ناهار هيچي نداشته باشيم اما افتابه هشت دست داشته باشيم وقتي تو كشور معضل بيكاري هست مارو به ورزشگاه چيكار؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین