پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۶۶۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
رییس فدراسیون کشتی گفت: پخش نشدن مسابقات انتخابی کشتی تیم ملی با نظر سرمربی بود.
  شعار سال:علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی درباره عدم پخش زنده رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: من سه بار به غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی گفتم که دیدارهای انتخابی پخش شود، اما عدم پخش آن به درخواست مستقیم سرمربی تیم ملی بود و من هم به احترام محمدی با این موضوع موافقت کردم.

وی با بیان اینکه به استان‌های مختلف می‌رود تا کشتی را توسعه بدهد و پخش مسابقات نیز در همین مسیر است، ادامه داد: قطعاً مرحله بعدی انتخابی تیم ملی را پخش خواهیم کرد. درباره استدلال محمدی برای عدم پخش نیز باید این موضوع را از خودش بپرسید. من توجیه نشدم، اما به صحبت سرمربی تیم ملی احترام گذاشتم. به‌هرحال قطعاً مسابقات بعدی که بین 10 تا 15 آبان خواهد بود، پخش می‌شود.

رئیس فدراسیون کشتی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، گفت: من می‌خواستم حتی هماهنگ کنم که مسابقه انتخابی از شبکه سه پخش شود. از کارشناسان و کسانی که می‌خواهند این موضوع را قضاوت کنند، می‌خواهم که نظر دو طرف را بپرسند و خوب تحلیل کنند.

دبیر با بیان اینکه برگزاری مسابقه انتخابی را از همان روز اول حضورش در فدراسیون اعلام کرده و گفته که شرایط در این باره در اختیار سرمربیان تیم ملی است، تصریح کرد: اگر بتوانیم، مسابقات انتخابی را از طریق تلویزیون پخش می‌کنیم، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، از طریق اینستاگرام انجام خواهیم داد. من از خدایم است که مسابقات پخش شود، چون به دنبال جذب مخاطب برای کشتی هستم.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا   ، تاریخ انتشار:   2 آبان1399  ، کدخبر:  1660002،www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
واقعا یعنی مردمی که مخصوصا در شمال عاشق دیدن برنامه کشتی هستن باید از دیدنش محروم بشن؟ سر یه اشتباه در تصمیم گیری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
واقعا به دوست داشتن ها و تصمیم گیری های ضخی که نییست! باید خواست مردم هم توش دخیل باشه یا نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
یعنی الان واقعیت رضایت مردمی اصلا اهمیتی نداره تو سیستم های مدیریتی این ها؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
اینکه اصلا خواست مردمی روی مدیران ما اثرگذار نیست جای گله و تاسف داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین