پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۸۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
سخنگوی فدراسیون کشتی ایران گفت: از شنبه هفته آینده اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران برای حضور در مسابقات جهانی برگزار می‌شود.

شعار سال: سید محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد شروع اردو‌های تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی اظهار داشت: از شنبه هفته آینده ۲۶ مهرماه تمرینات تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی شروع می‌شود. در حقیقت نفرات دعوت شده به اردو پنجشنبه تست کرونا می‌دهند و از روز شنبه آن‌هایی که تستشان منفی شده وارد تمرینات می‌شوند.

امامی در مورد چرایی عدم اعلام ملی‌پوشان فرنگی تاکید کرد: در کشتی آزاد و با توجه به پایان یافتن لیگ برتر این رشته، کادر فنی تیم ملی نفرات برگزیده را معرفی کردند، اما در کشتی فرنگی هنوز یک هفته از لیگ برتر این رشته در پایان دور رفت باقی مانده و برای همین محمد بنا هنوز لیست نفرات مورد نظرش را به ما اعلام نکرده است.

امامی ادامه داد: امروز و فردا هفته آخر دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی انجام می‌شود و محمد بنا پس از پایان این دور بلافاصله نفرات منتخبش را معرفی می‌کند.

امامی در مورد برگزاری دور برگشت لیگ برتر و مسابقات جهانی ۲۰۲۰ بلگراد توضیح داد: با موافقت اتحادیه جهانی کشتی قرار شده اواخر آذرماه مسابقات جهانی کشتی در بلگراد برگزار شود که با این تصمیم دور برگشت لیگ را به بعد از پیکار‌های جهانی موکول کرده‌ایم. این بهترین فرصت است تا شروع مسابقات جهانی اردو‌های تیم ملی را برگزار کنیم و با بهترین و آماده‌ترین نفرات راهی بلگراد شویم.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان به تعاملات انجام شده بین فدراسیون‌های کشتی ایران و صربستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی خود اهل صربستان است تعامل فدراسیون کشتی ایران با این کشور می‌تواند سرمنشا اتفاقات مثبتی برای کشتی ایران باشد. ضمن اینکه با توجه به قدرتمندی کشتی ایران، صرب‌ها نیز خیلی خوشحال بودند که می‌توانند برای بالا بردن سطح فنی کشتی‌شان از ظرفیت‌های فنی کشتی ایران بهره ببرند. همچنین برگزاری اردو‌های مشترک در رده‌های مختلف سنی، استفاده از امکانات ورزشی طرفین و همین‌طور حضور در مسابقات بین‌المللی یکدیگر از دیگر تفاهمات این قرارداد دوطرفه بود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری دانا، تاریخ انتشار 23 مهر    99، کد خبر:   1657024، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
اینطوری که میگید ادم فکر میکنه کرونا تموم شده واینا میخوان کارهای قدیم خودشون رو از سر شروع کنن
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
پیش به سوی یک تیم ملی کشتی فوییییییی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین